dorsz - 2916 przepisów (strona:99/195)

Gorąco na Korfu 31

Klimataria. Podobnie jak Oi Oraies Benitses również ta restauracja to rodzinny biznes. Tutaj zjedliśmy grecką sałatkę i pysznego, grillowanego bakłażana w pomidorach. Na danie główne wybraliśmy smażone krokiety z dorsza. Spróbowaliśmy też kilka rodzajów deserów. Ulubionym deserem okazały się waniliowe lody z melonem. Ja skusiłam się również na greckiego cheesecake i tartę z jabłkami. Zatrzymaliśmy w hotelu Eros Beach

codojedzenia
Pomidorowa pasta z makreli 22

tuńczykiem i kiszonym ogórkiem Pasta jajeczna z wędzonym kurczakiem Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem Pasta z makreli i serka wiejskiego Pasta jajeczna ze szprotkami Pasta z wędzonego dorsza i białego sera Artykuł Pomidorowa pasta z makreli pochodzi z serwisu Kardamonowy

Pasta z makrelą, jajkami, ziołami i fetą 17

tuńczykiem i kiszonym ogórkiem Pasta jajeczna z wędzonym kurczakiem Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem Pasta z makreli i serka wiejskiego Pasta jajeczna ze szprotkami Pasta z wędzonego dorsza i białego sera Artykuł Pasta z makrelą, jajkami, ziołami i fetą pochodzi z serwisu Kardamonowy

Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem 22

tuńczykiem i kiszonym ogórkiem Pasta jajeczna z wędzonym kurczakiem Pasta jajeczna z wędzoną makrelą i musztardą Pasta z makreli i serka wiejskiego Pasta jajeczna ze szprotkami Pasta z wędzonego dorsza i białego sera Artykuł Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem pochodzi z serwisu Kardamonowy

Pasta z makreli i jajek 26

tuńczykiem i kiszonym ogórkiem Pasta jajeczna z wędzonym kurczakiem Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem Pasta z makreli i serka wiejskiego Pasta jajeczna ze szprotkami Pasta z wędzonego dorsza i białego sera Artykuł Pasta z makreli i jajek pochodzi z serwisu Kardamonowy

Pasta jajeczna z tuńczykiem i kiszonym ogórkiem 24

kurczakiem Pasta jajeczna z tuńczykiem i porem Pasta jajeczna z chrzanem Pasta jajeczna z ziołami Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami Pasta z makreli i serka wiejskiego Pasta z wędzonego dorsza i białego sera Artykuł Pasta jajeczna z tuńczykiem i kiszonym ogórkiem pochodzi z serwisu Kardamonowy

Surówka z kiszonej kapusty z ananasem 18

dość, że nikomu nic się nie stało, to jeszcze wszystkim mega smakowało. Wrąbaliśmy całą miskę, razem z Tolką. Surówka z kiszonej kapusty z ananasem idealnie sprawdziła się do pieczonego dorsza. Ryby zresztą też lubią dodatek owoców, więc to wszystko naprawdę świetnie zagrało. Dobrze, że nie dodałam cukru na początku, bo surówka chyba byłaby już dla nas za słodka. Ale pamiętajcie

Pesto z jarmużu 23

Makaron z bobem, pesto i boczkiem Kasza gryczana z dynią, suszonymi pomidorami i pesto Sałatka z indykiem, koprem włoskim i pesto Sałatka z jajkami przepiórczymi i pesto Polędwica z dorsza z pesto Leniwe z pesto Pęczotto z pomidorami i pesto Makaron z cukinią, pesto i fetą Artykuł Pesto z jarmużu pochodzi z serwisu Kardamonowy

Surówka z kiszonej kapusty, pora i marchewki 27

większość z Was zrozumie mój post. Post jako wpis, nie jako post, no wiecie. Jakoś odruchowo dość często jadamy ryby w piątki. Wczoraj wieczorem zapytałam My czy mam rozmrażać dorsza. Odpowiedź była oczywiście twierdząca. A jak ryba to oczywiście surówka z kiszonej kapusty (przynajmniej w sezonie jesienno-zimowym). I z reguły ziemniaki utłuczone na śmierć. Lubimy tego typu posiłki. Tola

Dutch Baby z fetą i szpinakiem 26

czym robić zdjęcia. I tak szperałam w tym moim folderze ze zdjęciami i myślałam z czym dzisiaj do Was przybyć. W kolejce czeka pesto, tapenada, chleb, pasta z dorsza, owsianka, pierogi i murzynek. I dziś zupełnym przypadkiem pojawił się także nowy folder o nazwie Dutch ze szpinakiem. Przepis wpadł mi do głowy, gdy ogarniałam tygodniowe menu. Przypomniałam sobie

Tradycyjna Mizeria ze śmietaną 31

także kraszanka , czyli ziemniaki z cebulką i boczkiem z patelni. Niezmienna, klasyczna mizeria jak u Babci, to formuła, z którą kapitalnie uzupełni się pachnąca karkówka duszona z cebulką , rewelacyjny dorsz smażony w panierce oraz delikatne bitki wieprzowe w sosie własnym . Niektóre przepisy na mizerię z ogórków polecają opłukanie ogórków po tym jak je posolimy w celu odsączenia płynu. My zdecydowanie

Kuchnia Na Wypasie
Sos tysiąca wysp – 5 kreatywnych sposobów wykorzystania 34

rybami w roli głównej. Gotowe kompozycje nie rozwarstwiają się pod wpływem ciepła, dlatego warto wybrać sos 1000 wysp renomowanej marki, zamiast samodzielnie eksperymentować z łączeniem składników. Nasza propozycja to dorsz w panierce z płatków kukurydzianych z pieczonymi ziemniakami lub purée oraz sos tysiąca wysp . Do tego przygotuj sałatkę ze świeżych pomidorów – i już doskonały obiad jest gotowy! Sos tysiąca wysp

Kuchcik gotuje
Mizeria ze śmietaną 30

Kuchnia Na Wypasie
Jak poprawnie usmażyć rybę? 39

rozmrożeniu jest już gotowa do smażenia. Nie musimy jej skrobać, ani czyścić. Najczęściej dostępna jest w formie filetów bez ości :-). Najlepsze ryby do smażenia to np.: dorsz, okoń, sandacz, szczupak, pstrąg, sielawa, miruna, morszczuk, mintaj . Są także ryby, które dużo tracą podczas smażenia. Przykładowo węgorz smakuje dużo lepiej po uwędzeniu. Zasada to sprawdza się w przypadku większości tłustych