Indyk z ryżem i warzywami – pyszny obiad w 30 minut!

23
  • Indyk z ryżem i warzywami – pyszny obiad w 30 minut!
  • Indyk z ryżem i warzywami – pyszny obiad w 30 minut!

    Przepis na : obiad

    Indyk z ryżem i warzywami – obiad w 30 minut! Pomysł na szybki, smaczny, zdrowy i kolorowy obiad. Indyk z ryżem i warzywami może być także niskokalorycznym daniem, gdyż z podanych składników otrzymamy trzy porcje po około 350 kalorii (- nie dodając masła do potrawy ;))     Składniki: 300g filetu z indyka 100g ryżu (użyłam brązowego) + 1 łyżka kurkumy 450g mrożonki warzywnej (u mnie fasolka, papryka, marchewka, groszek, kukurydza) przyprawy: pół łyżeczki soli, szczypta pieprzu, łyżeczka mielo... Czytaj dalej na blogu Blog z Apetytem


    Tematycznie do tego przepisu

    • Niskokaloryczna dieta hiszpańska
      Niskokaloryczna dieta hiszpańska

      Niskokaloryczna dieta hiszpańska nie jest dla osób o słabej woli, lecz zawarte są w niej wszystkie smaki.

    • Dieta dla osób z grupą krwi 0
      Dieta dla osób z grupą krwi 0

      W przypadku gdy masz grupę krwi 0, doskonale trawisz mięso i ryby. Produkty z którymi masz problem to z pewnością wszelkie zboża, gdyż zakłócają Twoją przemianę materii.

    • Dieta dla osób z grupą krwi B
      Dieta dla osób z grupą krwi B

      Osoby z grupą krwi B z pewnością nie wysiedzą w jednym miejscu i śmiało można je nazwać „obieżyświatem”. Lubią podróżować, a w szczególności nowe wyzwania.

    • Dieta dla osób z grupą krwi A
      Dieta dla osób z grupą krwi A

      Spożywanie produktów, które są szczególne istotne dla danej grupy krwi pomaga oczyszczać organizm z toksyn, które mogą być gromadzone w tkance tłuszczowej.

    Inne przepisy z Blog z Apetytem

    Dodaj komentarz