Dieta dla osób z grupą krwi A

Spożywanie produktów, które są szczególne istotne dla danej grupy krwi pomaga oczyszczać organizm z toksyn, które mogą być gromadzone w tkance tłuszczowej. Ponadto dzięki spożywaniu tych produktów obniżysz ryzyko chorób krążenia czy innych, np. cukrzycy. Produkty, które nie są w zgodne z Twoją grupą krwi mogą przyczynić się do dolegliwości związanych z układem pokarmowym i obniżają odporność naszego organizmu.

Osoby z grupą krwi A powinny w szczególności spożywać dużo białka roślinnego i mniejszą ilość nasyconych kwasów tłuszczowych. Wskazane są zboża, owoce i warzywa. Warto wyeliminować mięso, które odkłada się w tkance tłuszczowej, tak samo jak nabiał.

Ze względu na tą grupę krwi, żołądek produkuje mniejszą ilość kwasu żołądkowego, która przyczynia się do gorszego trawienia białka zwierzęcego, może to spowodować zmęczenie i przyrost masy ciała. Dlatego spożywając mięso lub mleko dostarczasz organizmowi szkodliwych substancji, które powodują choroby serca lub cukrzycę.

Oprócz tych minusów, wyraźmym plusem jest duża odporność na choroby wirusowe. Zaleca się, by osoba z tą grupą krwi jadła w szczególności warzywa i rośliny. Jako drobne ćwiczenia może być joga lub golf. Praca w zespole również nie powinna Ci sprawiać problemów, jesteś osobą opanowaną, która zawsze panuje nad sytuacją. Nie możesz tłumić w sobie emocji, gdyż stres niekorzystnie wpływa na organizm. Zatem stosując produkty ze swojej grupy krwi zauważysz szybki spadek masy ciała, gdyż pozbędziesz się toksycznych dla Ciebie produktów. Żywność powinna być niskotłuszczowa a przede wszystkim zdrowa.

Dieta bogata w oleje roślinne, warzywa, ananas czy produkty sojowe sprzyjają utracie wagi. W przypadku olei roślinnych wzmagają one trawienie, warzywa zwiększają metabolizm a produkty sojowe odpowiadają za skuteczne trawienie. Wskazane są ryby takie jak dorsz, łosoś, karp, makrela czy nawet ślimaki. Z grupy nabiałów będzie mleko sojowe i ser tofu, natomiast najlepiej przyswajalne tłuszcze to oliwa z oliwek oraz olej z siemienia lnianego. Z warzyw najlepiej jeść brokuły, cebule czerwona, czosnek, kalarepę, por, fasole białą, botwinkę, pietruszkę, chrzan czy też szpinak a z owoców morele, cytryny, ananasy, wiśnie, grejpfruty oraz śliwki.

Z grupy warzyw nie wolno jeść bakłażanów, oliwek czarnych, papryki, ziemniaków, kapusty białej oraz czerwonej. Natomiast z owoców na pewno trzeba wyeliminować pomarańcze, banany i mandarynki. Z ryb nie wolno jeść węgorza, soli, flądry, kawiory, małży, halibuta a także krewetek. Jak już wcześniej było wspomniane, mięso oraz nabiał są źle przyswajalne, można jeść ewentualnie mięso z indyka czy kurczaka a nabiał to ser feta, mozzarella, jogurt i mleko kozie.

Proponowane przepisy

Dodaj komentarz