owsianka - 4185 przepisów (strona:119/279)

.648. klasyczna owsianka 69

owsianka na mleku sojowym z jabłkiem (dodane podczas gotowania), otrębami i domowym cynamonowo-rodzynkowym masłem orzechowym~ Od wczoraj na jestem na facebook'u również jako "fotograf" więc jeśli chcecie oglądać moje prace, wiedzieć co słychać,  etc. zapraszam do polubienia! :) KLIK

.655. owsianka na leniwą sobotę 451

waniliowa białkowa* owsianka na mleku sojowym z malinami (również w środku), domowym rabarbarowym curd'em i nutellą~ *z dodatkiem odżywki białkowej o smaku waniliowym W końcu weekend! Jeszcze tylko następny tydzień, i następny, i dwa dni czerwca

.658. kokos i rabarbar 110

pieczona kokosowa* owsianka z rabarbarem~ *z mąką kokosową Pomysł na połączenie rabarbaru i kokosu podsunęła mi Mama, dziękuję i pozdrawiam jeśli to czytasz

.663. micha pełna zdrowia 104

owsianka na mleku sojowym gotowana z jabłkiem, podana z resztą jabłka, moczonymi jagodami goji i orzechami nerkowca ; herbata choco-chili ~ Niby z takich samych proporcji jak zwykle, ale nie mogę się ruszyć! :D Pogoda działa cuda. Czuję jakby to były wakacje...Niestety muszę zejść na ziemię i nadrobić materiał na najbliższy tydzień, bo to ostatni tydzień w którym mogę zdobyć

.675. wytęskniona 75

owsianka na mleku sojowym z truskawkami (także w środku), ricottą i ziarnem kakaowca ; zielona herbata kaktusowa ~ Tego mi brakowało... ;) Wczorajszy dzień w szkole był mistrzowski, muszę chyba o nim napisać :D Mimo, że zaczynam lekcje o 12:30 poszłam na 8:00 zaliczyć biologię i udało się - mam czwórkę! :) Ale nie o tym miałam, to tak na marginesie :) Wróciłam

.680. odpoczynek od truskawek 77

owsianka na mleku sojowym z kawą waniliową , morelami (w środku) i masłem orzechowym~ Dzisiaj na śniadanie nie będzie truskawek, bo już zbyt nudno się tutaj robi. Ale za to przez cały pozostały dzień jak najbardziej będą. Jak codziennie ostatnio ;) P.S. C zęsto pytanie mnie o fotomenu, czy co jem na obiad itp. itd. Założyłam kilka dni temu drugie konto

.685. truskawkowa owsianka której gotować nie trzeba 96

truskawkowa owsianka 'overnight' z waniliowym twarożkiem* i truskawkami~ *twarożek + waniliowa odżywka białkowa. Smakowało jak waniliowy serek homogenizowany! :) Wyspałam się dzisiaaaaj za wszystkie czasy, haha!  Na rozpoczęcie wakacji :) Plus mały humorystyczny akcent

.690. z wizytą w Białymstoku 139

pieczona owsianka z malinami, borówkami i płatkami migdałów~ Wczoraj po śniadaniu zabrałam plecak i poszłam na przystanek skąd odjeżdżał mój bus…do Białegostoku. Wczorajszy i dzisiejszy dzień miło spędziłam z Karoliną . Jest to nasze czwarte spotkanie, a w Białym drugie, bo poprzednio byłam tu jakoś na początku roku. Wczoraj poznałam nieco okolicę, m.in. zobaczyłam Pałac Branickich. Na obiad wybrałyśmy się

.691. dalej na owsiano 120

owsianka na mleku sojowym z czerwonymi porzeczkami (także w środku) i masłem orzechowym ; herbata choco-chili ~  Już w domu :) Ale nie na długo, w niedziele znów wyjeżdżam, i to nie w celach rozrywkowych... Oj, intensywne te wakacje. Relacja ze środy i czwartku tutaj (klik) jeśli ktoś jeszcze nie widział, a na dole wspólne zdjęcie, zrobione chwilę przed moim odjazdem

.699. chrupiąca owsianka 95

owsianka na mleku sojowym z nektarynkami (w środku) i mieszanką ziaren "Cynamonowy Raj" ~ Wypróbowałam dzisiaj pierwszą mieszankę od Ziarenkowo . Padło na "Cynamonowy Raj" :) Jest przepyszna! Przyprawy dodają jej świetnego charakteru i już wiem, że będzie idealna do wszelkich dań na słodko! :) Dzisiaj wieczorem jak zwykle czeka mnie pociąg do Warszawy, a tam pięć dni pracy. Ale to już ostatnie pięć

.700. rozpoczynam wakacje + współpraca cz.1 78

owsianka na mleku z czereśniami (także w środku) i domową tahini~ Jak dobrze obudzić się z myślą, że następnego dnia nie idzie się do pracy... ;) Zgodnie z tytułem mogę już rozpocząć wakacje. Został mi miesiąc, ale po przepracowaniu poprzedniego, ten będzie świetną nagrodą i odpoczynkiem ;) Wczorajszy dzień był bardzo miły, ale napiszę o nim jutro, a teraz przejdę do drugiej

.704. cukinia w owsiance 80

owsianka na mleku sojowym z kakao, cukinią i masłem orzechowym

.712. śniadanie z Mazur #2 139

owsianka z kawą, kokosową kazeiną KFD , morelami (również w środku) i mieszanką ziaren słonecznika "Cynamonowy Raj" ~ Zasięg internetu jest tu tragiczny. Wifi w ośrodku w ogóle nie działa, całe szczęście że mam internet mobilny, ale on też nie zbyt daje radę... Wczoraj mimo pogody udało się miło spędzić dzień :) Na dzisiaj żadnych konkretnych planów oprócz kajaków nie mamy, zobaczymy

.715. owsianka na powroty 84

owsianka na mleku sojowym z borówkami (także w środku) i tahini~ Przez najbliższe dni będzie borówkowo... i cukiniowo, bo obu produktów mam teraz baaaaardzo dużo. Co z tym zrobić?! No nic, będą dżemy, ciasta i pyszne śniadania :) I obiecane zdjęcia :) Jutro dodam jeszcze kilka, takich bardziej 'off-topotych' :) Inscenizacja bitwy

.736. owsianka w klasycznej, ulubionej odsłonie 74

owsianka na mleku sojowym gotowana z jabłkiem, z masłem orzechowym~ Owsiankowy klasyk, mój ulubiony zresztą. I to jak dawno go nie jadłam! Dziwnie tak mieć wolny poniedziałek. Z czasem się przyzwyczaję, wiem. A potem w trzeciej klasie będę musiała się odzwyczaić...No gdzie tu sens? Na chili&sugar druga CZEKOLADOWA NIEDZIELA  (klik na zdjęcie