kolacja - 33257 przepisów (strona:14/2218)

Krokiety orzechowe 134

dodatek do ryby - smażonego karpia, zapiekanego szczupaka lub lina w śmietanie. Czasami podaję je do czystej zupy grzybowej albo rybnej. Prawie zawsze pojawiają się na naszym stole w czasie kolacji wigilijnej. Ale krokieciki orzechowo-ziemniaczane warto przygotować nie tylko w Wigilię. Składniki na krokiety orzechowe 30 dag ziemniaków 15 dag zmielonych orzechów włoskich 2 jajka 1 szklanka bułki tartej

Korniszonki
Wołowina grillowana na kamieniu STEAK ROCK i makaronowa sałatka z suszonymi pomidorami 73

cieszyć się wykwintnym daniem z grilla dzięki zestawowi od Steak Rock. W zeszłym tygodniu Tomek miał urodziny. Długo się zastanawiałam, co mogłoby mu sprawić frajdę i pomyślałam o kolacji we dwoje. Nie oszukujmy się, dla nas to duże wyzwanie. Po pierwsze mamy dwójkę dzieci. Ja jestem w ciąży i zdarza się, że zasypiam wcześniej niż nasze młode (albo razem(...)trzecie Tomek często jeździ w delegacje i go nie ma w domu. No ale dzięki Maćkowi ze STEAK ROCK udało mi się przygotować taką niespodziankę, że będziemy tę kolację wspominać co najmniej do kolejnych urodzin! Wszystko wyszło klasa! Ale po kolei. Słyszeliście o kamieniach do grillowania? Ja dopiero co poznałam smak grillowania na specjalnym kamieniu wulkanicznym wydobywanym z południowego zbocza

Dietolog
Złociste ziemniaczki z piekarnika 115

Polecam Wam pyszne chrupiące ziemniaczki prosto z piekarnika Są smaczne… tanie… szybko sycą… i ładnie wyglądają na talerzu Świetnie smakują podane

Kulinarny S.O.S.

Kulinarne S.O.S.
BUDYNIOWE RACUCHY JABŁKOWO-ANANASOWE 99

wykonanie jest banalnie proste i dużo szybsze - idealny przepis na leniwych lub zapracowanych. Można się nimi zajadać zarówno na ciepło, jak i na zimno. Idealna na śniadanie, podwieczorek czy kolację, a także na wynos - do pracy, szkoły czy na wycieczkę... Składniki: 1 szklanka mąki 200 ml maślanki  2 jajka 2 łyżki cukru pudru 1 op. budyniu waniliowego 1 łyżeczka

Kuchnia MagdaLeny
ZAPIEKANKA TOSTOWA Z POREM, SZYNKA I ANANASEM 139

znakomicie! Jej wykonanie jest naprawdę proste i szybkie.  To świetny pomysł na wykorzystanie czerstwego pieczywa, które zalega w kuchni.  Można ją podać zarówno na obiad, jak i kolację... Składniki: 10 kromek chleba tostowego 2 pory (ok. 500 g) 8 plastrów szynki 6 krążków ananasa 150 g sera żółtego 250 ml śmietany 30% 4 jajka szczypta gałki muszkatołowej sól

Plan posiłków na tydzień – 5 obiadów dla dwojga za 90 zł 58

wydatków. Bardzo dokładnie spisaliśmy wszystkie rozchody i okazało się, że w czasie gdy nie planujemy posiłków na tydzień, wydajemy bardzo dużo na jedzenie. Naszym słabym punktem okazały się również kolacje – które do tej pory w ogóle nie były objęte planem… Zdecydowaliśmy się radykalnie zabrać się za temat oszczędzania kasy i skrupulatnie pilnować, na co i ile wydajemy(...)zamykać wydatki na obiady na 5 dni dla dwojga w 120-160 zł tygodniowo . Na śniadania jadamy zazwyczaj płatki więc uważaliśmy, że plan nie jest nam tu potrzebny. Na kolacje zjadaliśmy natomiast “to co jest w lodówce”. Jak się okazuje, nie jest to najlepsza strategia. Bo podczas codziennych wypadów do sklepu po coś na kolację, wydawaliśmy wyjątkowo dużo

Niedzielny kucharz
Plan posiłków na tydzień – 5 obiadów dla dwojga za 90 zł 143

wydatków. Bardzo dokładnie spisaliśmy wszystkie rozchody i okazało się, że w czasie gdy nie planujemy posiłków na tydzień, wydajemy bardzo dużo na jedzenie. Naszym słabym punktem okazały się również kolacje – które do tej pory w ogóle nie były objęte planem… Zdecydowaliśmy się radykalnie zabrać się za temat oszczędzania kasy i skrupulatnie pilnować, na co i ile wydajemy(...)zamykać wydatki na obiady na 5 dni dla dwojga w 120-160 zł tygodniowo . Na śniadania jadamy zazwyczaj płatki więc uważaliśmy, że plan nie jest nam tu potrzebny. Na kolacje zjadaliśmy natomiast „to co jest w lodówce”. Jak się okazuje, nie jest to najlepsza strategia. Bo podczas codziennych wypadów do sklepu po coś na kolację, wydawaliśmy wyjątkowo dużo

DIETA SMACZNIE DOPASOWANA + PRZEPISY 107

jakim chcemy chudnąć 3) W zależności od potrzeb- mamy możliwość wyboru od 4 do 5 posiłków dziennie  4) Ustalamy w jakim czasie chcemy przygotowywać posiłki - śniadania i kolacje przygotujemy w 5 minut, a obiady nawet w 20 minut 5) Możemy ustalić czy chcemy codziennie jeść coś innego, czy gotować większe porcje

Kuchnia MagdaLeny
Jak zaskoczyć swoich bliskich? Niebanalną kolacją! 113

Przygotuj wyśmienitą kolację dla swoich najbliższych! Przygotuj coś innego niż zawsze i zaskocz ich nowymi aromatami i smakami. To proste! Kolacja to ten posiłek, na który najczęściej przygotowujemy kanapki. Jednak tak naprawdę do dyspozycji mamy o wiele więcej przepisów, które doskonale nadają się na pyszne zakończenie dnia w towarzystwie najbliższych. Jeśli także szukasz przepisów na kolację, którymi możesz zaskoczyć najbliższych(...)kroimy na cienkie piórka. Siekamy orzechy. Wszystkie składniki łączymy. Przygotowujemy dressing ze śmietanki, musztardy, soku z cytryny, pieprzu i soli. Taki dressing dodajemy do sałatki. Szukasz innych przepisów na kolację? Zajrzyj już teraz do serwisu kulinarnego  Najlepszewkuchni.pl , gdzie możesz już teraz znaleźć szeroką gamę różnych przepisów na kolację, a także na wiele innych dań na każdy dzień. W serwisie

Domowa Cukierenka-Domowa Kuchnia
Magnifica – restauracja ukryta wśród drzew – Kraków 81

ukryta wśród drzew – Kraków Tak, to restauracja ukryta w parku, wśród ponad stuletnich drzew. Magnifica to restauracja na południu Krakowa.       Zostaliśmy tam ostatnio zaproszeni na kolację degustacyjną i to co nas spotkało na miejscu przerosło nasze oczekiwania. Dlatego też postanowiłam opisać dla Was to miejsce, może i Wy kiedyś się tam wybierzecie żeby odpocząć od tętniącego(...)się rzadko zdarza ;) więc zjadłam prawie dwie porcje ;) czyli Parfait z chałwy, mus morelowy i lody makowe ( genialne lody ) .     A potem już tylko po kolei wszyscy uczestniczy kolacji toczyli się przez Kraków do swoich domów.   Naprawdę jeśli szukacie ustronnego miejsca na pyszną kolację z ciągu tygodnia czy w weekend. Szczerze polecam !   A jeszcze na koniec zdjęcie

Kuchnia na wzgórzu
Restaurant Week - Restauracja Sote - Nobo Hotel 83

Druga w tej edycji kolacja ambasadorska odbyła się w Restauracji Sote mieszczącej się w Nobo Hotelu . Oprócz świetnego towarzystwa towarzyszyło jej oczywiście wyborne jedzenie przygotowane przez szefa kuchni Bartosza Brogowskiego . Zobaczcie czego mogliśmy spróbować! Restauracja Sote mieści się przy ul. Liściastej 86, to spory kawałek od centrum Łodzi, ale naprawdę warto było wybrać się tam na kolację, gdyż festiwalowe dania(...)wszyscy dorośli, ale gdy w zasięgu wzroku pojawia się hel, to wiadomo, co będzie się działo! 😁   Amuse bouche: 👉 Omlet tamago z sosem sojowym Prosty i smaczny początek całej kolacji, rozbudził nasz apetyt, a dzięki formie podania rozbawił całe towarzystwo  Przystawka: 👉 Menu wege - Risotto słonecznikowe na cykorii z orzechem laskowym, prosem i estragonem Bardzo smaczna wegetariańska propozycja! Chrupiąca

Cooking Monster
Pyszne kolacje Ania Starmach 133

wiem jak Wy ale ja często mam problem z kolacją, śniadanie to wiadomo owsianka, kasza, placki i placuszki. Obiad to obiad, a kolacja ile można jeść kanapki i sałatki? W poszukiwaniu inspiracji zamówiłam sobie książkę sympatycznej Ani Starmach, większości znanej jako jurorka popularnego kulinarnego show pod tytułem "Pyszne kolacje" . Książka ślicznie wydana, zgrabna ze zdjęciem uśmiechniętej autorki na okładce(...)gorąco kuszą zielone naleśniki z feta, czy buraczane risotto, które mam zamiar wypróbować w niedługim czasie. W ostatnim rozdziale najbardziej urzekły mnie gruszki w winie - idealne na romantyczną lekką kolację we dwoje. Przepisy nie są mocno skomplikowane, a większość składników wykorzystanych przez autorkę jest ogólnie dostępna, co np dla mnie osobiście jest rzeczą bardzo istotną. Do tego ilustrowane są pięknymi

Cynamonowe szczęście
Jak przygotować wigilijną kolację 92

przygotować wigilijną kolację bez zbędnego stresu, kiedy długie kolejki w sklepach i natłok przedświątecznych obowiązków sprawiają, że staje się nie to lada wyzwaniem? O tym, jak wzbogacić naszą kuchnię o nowe smaki, które świąteczne potrawy możemy przygotować wcześniej oraz w jaki sposób, nie tracąc nerwów,  przygotować kolację wigilijną i święta Bożego Narodzenia  rozmawiałam z Grzegorzem Sebastian, szefem kuchni(...)świąteczne. Zamiast spędzać czas w supermarketach, polecam wykonać dekoracje, np. w formie jadalnych pierniczków razem z dziećmi – będzie to jednocześnie chwila poświęcona dla rodziny. Mój artykuł Jak przygotować wigilijną kolację ukazał się także w tygodniku "Życie Powiatu na Mazowszu" Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband

Cztery Fajery
Sałatka z jajkiem, pomidorem, ziemniakami i kaparami + KONKURS 166

Sałatka jest dobra na każdą okazję. Święta, urodziny, imieniny, grill, lunch, kolacja ze znajomymi, kolacja dla dwojga, kolacja w ogóle :)  - wszędzie pojawia się sałatka, a pod tą jedną nazwą kryje się nieograniczona ilość kombinacji składników. Takie sałatki jak poniżej kiedyś jadłam często, a w ostatnim czasie jakoś się "zapomniały". Zastąpiły je te ciężkie, majonezowe... Ale ponieważ, jak wiesz, staram(...)teraz uginają się od świeżych warzyw, to właśnie te sałatki wróciły do łask. Same zdrowe składniki, w tym dobrej jakości oliwa i smaczna przekąska gotowa. Zazwyczaj przygotowuję je na kolację, ale i w ramach obiadu się zdarza. To też świetny pomysł na lunch do pracy, tylko oliwę/dresssing/sos należy wlać do osobnego pojemniczka/słoiczka i polać przed samym zjedzeniem