przystawki - 17402 przepisów (strona:99/1161)

Z OpenCard w Trattorii, Przemyśl i bolestraszyckie Arboretum 114

centrum miasta. Pyszne jedzenie (nie wiem, jak pizza, ale makarony pierwsza klasa). Mega duże porcje dań głównych (średnio ok. 300g-400g ) w porównaniu np. z rzeszowskimi, ale też i przystawek. Do tego przyzwoite ceny, całkiem duży wybór dań jarskich plus bardzo miła obsługa. W lecie jest również możliwość zjedzenia w ogródku. Byliśmy w niedzielę i nie było problemów z zaparkowaniem(...)bardzo blisko restauracji. Trattoria ul. Kasztelańska 1 Jarosław Przystawki: Camembert w chrupiącej panierce z żurawiną Szpinakowa przekąska Włoskie grzanki z serem pleśniowym i suszonym pomidorem Dania główne: Gnocchii ze szpinakiem Pappardelle z sosem borowikowym I bardzo smaczny napój aloesowy: A tutaj wnętrze restauracji: Przemyśl: Odnowiony dworzec PKP Dworzec PKP Dworzec PKP Fontanna przy Muzeum Dzwonów i Fajek Lody i lizaki

Qlinarnie i Qlinarnie
Zupa ziemniaczana z parówkami 539

Już raz publikowałam przepis na zupę ziemniaczaną. Postanowiłam ją nieco "ulepszyć", jestem bardzo ciekawa co powiecie na ten przepis:) Niezwykle pyszna i aromatyczna zupa. Idealna na

Kuchnia Pełna Pasji
CROSTINI MISTI , DORSZ Z CHRZANOWYM PUREE , GRZYBOWE RISOTTO ,I PANNA COTTA WANILIOWO-CYNAMONOWA – czyli TYDZIEŃ RESTAURACJI Z 161

sprawnie i szybko! Całe menu znajduje się tutaj : http://cosanostra.krakow.pl/pl/menu – ceny absolutnie nie odstraszają , wręcz przeciwnie , są typowe dla włoskich restauracji. Warto spojrzeć! ______________________________________________________________________________________________________ Zdecydowaliśmy się na : PRZYSTAWKA: JA : rozgrzewający krem z soczewicy, MAMA: crostini misti chrupiące grzanki z pesto, świeżymi pomidorami, szynką parmeńską i rukolą DANIA GŁÓWNE : JA : pierś z kurczaka na risotto grzybowym podawana na carpaccio(...)zamiast 140 zł Tutaj dostępna: http://www.groupon.pl/oferty/krakow/cosa-nostra-2-5/55391994 Także jedno wielkie WOW!!!! ______________________________________________________________________________________________________ Nie musieliśmy długo czekać,kiedy na stół świeżutki!!! sok z pomarańczy a zaraz po nim nasze przystawki! Rozgrzewający krem z soczewicy Jestem ogromną fanką soczewicy, więc już po 1 kęsie rozpłynęłam się z zachwytu! Niesamowicie gorący, kremowy, delikatny, a zarazem wyrazisty w smaku … Niezwykle sycący i bardzo

Ostra na Słodko
Spaghetti carbonara 402

Jest to jeden z moich ulubionych przepisów na domowe danie makaronowe. Carbonara wywodzi się z Włoch, jednak myślę, że obecnie jest to już danie międzynarodowe;-). Oryginalny

Kuchnia Pełna Pasji
PSTRĄG Z BATATAMI I MARTINI , COQ AU VIN , KREME BRULLE , TARTA CYTRYNOWA …. czyli TYDZIEŃ RESTAURACJI Z GROUPON W AUBERGINE! 159

wyboru obiadu. Całe menu dostępne macie tutaj: http://aubergine.pl/menu/ Warto spojrzeć , bo ceny jak na krakowski rynek absolutnie nie odpychają – wręcz przeciwnie – mile zaskakują! ______________________________________________________________________________________________________ Zdecydowaliśmy się na : PRZYSTAWKA: JA : MELANZANE AL FORNO P : PÂTÉ Z KURZYCH WĄTRÓBEK DANIA GŁÓWNE : JA : COQ AU VIN P : PSTRĄG PIECZONY Z BATATAMI I MARTINI DESERY: JA : TARTA CYTRYNOWA P : CRÈME BRÛLÉE ______________________________________________________________________________________________________ NASZA OFERTA(...)Obejmowała 3-daniową kolację wraz z winem w cenie 109,99 zł Tutaj dostępna: http://www.groupon.pl/oferty/krakow/restauracja-aubergine/53315071 ______________________________________________________________________________________________________ Nie musieliśmy długo czekać,kiedy na stół wkroczyły nasze przystawki! MELANZANE AL FORNO czyli pieczony bakłażan z pomidorami i gorgonzolą, podawane z salsą orzechową Delikatny w smaku, świetnie upieczony … z kremowym nadzieniem przełamanym chrupiącymi orzechami – PYCHA! PÂTÉ Z KURZYCH WĄTRÓBEK czyli

Ostra na Słodko
Wspomnienie dzieciństwa w restauracji "Chłopskie Jadło" 124

się z polska wsią i tradycją, takie jak np.: żurek w chlebie. Do wyboru było sporo dań, nie tylko mięsnych - tak by trafić w gust każdego klienta. Jako przystawkę podawano klientom na desce kawałki chleba do posmarowania albo twarożkiem ze szczypiorkiem albo smalcem z cebulką i skwarkami. Przystawka mnie urzekła, a najbardziej smakował mi smalec. Przypominały mi się lata dziecięce

Projekty ze smakiem
Pasta z pieczonego łososia 166

łososia, to świetna alternatywa dla wędlin, czy innych kupnych dodatków na kanapki – do śniadania, kolacji… i nie tylko. Wspaniale się sprawdzi podana na chlebie razowym lub pumperniklu – jako przystawka. Jeśli przyjdzie Wam „na coś” ochota, a macie w lodówce łososia pozostałego z obiadu – zróbcie sobie taką pastę – na pewno zaspokoi Wasz apetyt. Smacznego.   Wydrukuj przepis The post Pasta

mojewypiekiinietylko
Sałatka z wędzonym łososiem i rukolą 290

Dzisiaj po raz pierwszy chciałam Wam zaproponować danie rybne. Sama nie jestem wielką miłośniczką ryb, jednak łososia wędzonego baaardzo lubię. Powinniśmy go jeść jak najczęściej, nie

Pikantne piersi w złocistej panierce na popcornie 267

przeciętność? Gdyby tak przygotować coś, co zaskoczy, co spowoduje skojarzenia: "wow", "super pomysł", co będzie poprostu inne? Jednym z takich pomysłów mogą być właśnie panierowane piersi z kurczaka. Przystawka na ostro, podana jest na popcornie. Niby proste i znane, prawda? A ile razy zastąpiliście sałatkę taką propozycją?  Potrzebujesz: 3 pojedyncze piersi z kurczaka przyprawa do kurczaka pikantna (można zastąpić(...)Robimy popcorn, układamy go na talerzu, a na nim kawałki upieczonego kurczaka. Można serwować z różnymi dipami np. pomidorowym, czosnkowym czy koperkowo - ziołowym.  Jeśli chcesz, by Twoja przystawka jako pierwsza zniknęła z imprezowego stołu nie zastanawiaj się. Smacznego

Mój Smak na Życie
Zapiekanka ziemniaczana z kiełbasą 546

Chciałabym Wam dzisiaj zaproponować pomysł na zapiekankę ziemniaczaną z kiełbasą i cebulką. Danie to ma wiele plusów, przede wszystkim jest tanie, po drugie jest bardzo syte

Suflet czekoladowy i warsztaty Śniadanie Mistrzów 143

niedawna, to już odnosi międzynarodowe sukcesy A na co dzień Reprezentacja ćwiczy w Kuchni Pokazowej, w której i my mieliśmy okazję gotować W centrum szkoleniowym mieliśmy profesjonalne stanowiska pracy Przystawka - Koktajl z krewetek i łososia Już sama kuchnia pokazowa HoReCa zrobiła w na nas wrażenie – stanowiska pracy wyglądały jak te w wysokiej klasy restauracjach. Nad stanowiskiem prowadzącego - Przemysława Kaczora(...)była kamera, a my mogliśmy podglądać jego działania na monitorach – dzięki temu nic nam nie umknęło. Zaczęliśmy od przystawki - koktajlu z krewetek i łososia . Ułożyliśmy go na ogórkach i posypaliśmy galaretką o smaku mohito . Całość świetnie komponowała się z chrupiącą grzanką. Sami możecie łatwo przygotować taki koktajl – łącząc upieczony filet z łososia z krewetkami koktajlowymi skropionymi sokiem

Poezja smaku
Ryż z warzywami i piersią z kurczaka 7403

Chciałam Wam dzisiaj zaproponować ryż z warzywami oraz kurczakiem. Moim zdaniem pycha:) Składniki ok. 250g. ryżu, pierś z kurczaka, 1 papryka, ok 8 oliwek, 2 pomidory

Smażone ziemniaki z kurczakiem, brokułem i pomidorami:) 172

Jako fanatyczka przypraw takich jak oregano, bazylia, czy zioła prowansalskie, serwuje dla Was kolejny pomysł na kurczaka z pomidorami i podsmażanymi ziemniakami:) Danie może wymaga sporo

Zapiekanka z mięsem mielonym i ziemniakami 355

Z racji, że przez wiele dni nic nie publikowałam, dzisiaj, korzystając z wolnej chwili nadrabiam zaległości:) Teraz dla odmiany przepis na zapiekankę z mięsem mielonym:) Niestety