zupa rybna - 1235 przepisów (strona:10/83)

Halászlé – węgierska zupa rybna 146

Halászlé to oryginalna, węgierska zupa rybna. Przygotowuje się ją szybko i łatwo. Obowiązkowymi dodatkami jest oczywiście świeża, czerwona papryka, oraz … Przeczytaj cały artykuł Post Halászlé – węgierska zupa rybna pojawił się poraz pierwszy w My Blueberry Corner

My Blueberry Corner
Wietnamska zupa rybna 129

jagodzianka" Wietnamska zupa rybna jest bardzo aromatyczna, pełna ziół i smaków. Można ją przygotować z resztek po filetowaniu lub całych kawałków … Przeczytaj cały artykuł Post Wietnamska zupa rybna pojawił się poraz pierwszy w My Blueberry Corner

Kuchnia węgierska. Poznaj smaki naszych bratanków 45

chyba nikogo, kto nie słyszałby o gulaszu, leczo czy też zupie rybnej. Wszystkie te aromatyczne potrawy okraszone cygańską muzyką stanowią swoistą wizytówkę jednej z najsmaczniejszych kuchni środkowoeuropejskich – kuchni węgierskiej. Dania węgierskie są bardzo popularne szczególnie w regionach Europy Środkowej i Wschodniej. Charakteryzują się przede wszystkim bogactwem warzyw, przypraw, z czego najchętniej dodawana jest przede wszystkim sproszkowana papryka cebula(...)spotykane są również dania rybne, Węgrzy bardzo chętnie wykorzystują karpie, sandacze, sumy, szczupaki i jesiotry. Najbardziej rozpoznawalnymi potrawami kuchni węgierskiej są na pewno gulasz, czyli pörkölt, leczo (lecsó) oraz zupa rybna podawana z chlebem, czyli halászlé. Nie należy zapominać również o tradycyjnych węgierskich alkoholach, takich jak tokaj, czyli białe wino z winogron z dużą ilością cukru, palinka wytwarzana

ProstePesto.pl
Chata Rybaka w Bondyrzu - opinia 297

wizyta minęła pod znakiem zupy rybnej na ostro (10 zł) , o której marzyłam od pierwszej wizyty. Polecała nam ją też kelnerka - więc z pewnością jest to specjalność restauracji. Postanowiliśmy zamówić także filet z jesiotra (10 zł/100 g) - nigdy nie próbowałam tej ryby, więc nie mogłam sobie jej odmówić. Sugerując się jednak ceną zupy (domyśliliśmy się, że może być sycąca(...)deser spontaniczna decyzja - kawałek jabłecznika (6zł/szt) - jednak nie jest to chyba stała pozycja w menu, bo przy pierwszej wizycie go nie było. W każdym razie był bardzo dobry. Zupa rybna na ostro smażony filet z jesiotra Także tym razem w restauracji było pełno, ale to pewnie znów z uwagi na weekend. Chociaż mam nadzieję, że taki ruch panuje także

Pasja Smaku
Pyszna zupa rybna 134

Najpyszniejszą zupę rybną jadłam, wbrew pozorom w polskich górach. Delikatnie pikantna, mocno warzywna i aromatyczna. Żałuję, że tak długo opierałam się przed przygotowaniem jej samodzielnie w domu. Wykonanie jest banalne, a sama zupa jest gotowa do zjedzenia w 20-25 minut :) Spróbujcie:) Składniki: 3 marchewki 2 korzenie pietruszki 2 duże cebule 1/2 selera (korzeń)  1l passaty pomidorowej 6 ziarenek

ChilliJemy
Palcem po mapie: Ostróda, Trattoria La Riva 176

jedliśmy u znajomej, z którą byliśmy, więc nasz punkt widzenia równa wszystko do tego poziomu. I w większości przypadków pozycje restauracyjne przegrywają ;); koszt: 19 zł   Wyśmienita zupa rybna na pomidorach z sandaczem, łososiem i mięsem raka - nie próbowałam, ale podobno była poprawna. Jeden z zarzutów dotyczył tego, że była niedoprawiona (zresztą nie był to jedyna niedoprawiona rzecz, której(...)zupa była tak mocno pomidorowa, że gdybyśmy nie wiedzieli, co zamówiliśmy, to pomyślelibyśmy, że to pomidorowa Makarony Tagiattelle z borowikami i wędzoną kaczką - tak samo jak w przypadku zupy rybnej - kompletnie niedoprawione danie. Aż dziw bierze, bo i wędzona kaczka i borowiki powinny nadawać cudowny aromat daniu, a tego jednak zabrakło; koszt: 29 zł Lasagne - dobre, ale... mam wrażenie

Ewa Kuchennie - Kuchnia to serce domu!
Chowder z halibutem 92

Lubicie zupy rybne ? Wiele osób ich nie gotuje bojąc się nieprzyjemnego zapachu albo uważają, że trudno je przygotować. Ale świeża(...)ryba wcale nie ma, i nie powinna mieć, intensywnego zapachu, a ja dzisiaj podam Wam przepis na pyszną i szybką zupę z halibutem, którą na pewno pokochacie. Jest pyszna i zrobicie ją w niecałe pół godziny. Chowder to zupa rybna. Ugotowałam ją z halibutem. ROZWIŃ I CZYTAJ DALEJ

Smaczna Pyza
Zupy na lato 188

zależności od ich dostępności i naszego gustu. Jeśli przygotowujemy zupę dla gości zorientujmy się, czy lubią oni owoce morza , bo bywa z tym różnie. >>>Przepis na zupę rybną.<<< Ciekawą propozycją są również kremy . Dowolność składników, z jakich można je zrobić jest ogromna. Najczęściej spotykane są pomidory, grzyby, cebule czy brokuły, choć zdarzają się

Kulinarnyblog.pl - wiesz jak gotować!
Orientalna zupa rybna z pulpecikami 43

ciągle zimowa, więc na naszych stołach często pojawiają się gorące i sycące dania. Z przyjemnością siadamy także do porządnej miski z rozgrzewającymi zupami. W tym tygodniu w ramach projektu Naturalnie Bałtyckie przygotowałam właśnie taką potrawę. Orientalna zupa rybna z pulpecikami jest lekko pikantna, gęsta, z wyczuwalną nutą azjatyckich smaków. Do jej ugotowania wykorzystałam gładzicę; na resztkach z patroszenia ugotowałam(...)frytkami i sosem remoulade (na bazie majonezu). Orientalna zupa rybna  z pulpecikami Czas przygotowania: 90 minut Składniki: Bulion rybny skóra, głowy i ości z 2 gładzic 2 małe marchewki 1 pietruszka 1 cm kawałek imbiru łodyżka trawy cytrynowej 3 listki kaffir 1000 ml wody Pulpeciki rybne mięso z 2 gładzic 2 łyżki kaszy manny sól pieprz mąka pszenna

Kulinarne przygody Gatity
Karczma „Sielska Zagroda” – kuchenna rewolucja w Nowym Dworze Gdańskim 163

rozgrzewkę gorąca herbata. Pierwsze jednak rozczarowanie nastąpiło przy próbie złożenia zamówienia – okazało się bowiem, że nie wszystkie pozycje z menu są dostępne. Rozczarowało to nieco mojego męża, miłośnika zup rybnych, który nigdy takiej nie przepuści jeśli tylko ją gdzieś znajdzie – tu znalazł, ale tylko w karcie. Zapoznani wcześniej z propozycjami Pani Gessler na przystawkę poprosiliśmy o carpaccio z kaczki. Owszem(...)grubo krojone i sos malinowy z  niego uciekł ( w zamian był tam uniwersalny dżem o nieokreślonym smaku ). Szkoda tej niedoróbki, bo mogłaby to być prawdziwa kulinarna perełka. Zamiast zupy rybnej zdecydowaliśmy się na wołowe flaczki – poprawne, ale twarde i podane w temperaturze pokojowej. Daniem główny miała być pieczona kaczka. Nie wiem, dlaczego skusiły nas jednak pieczone kacze piersi

Smaki Ewy
Zupa rybna 46

Pożywna zupa rybna to fajny pomysł na obiad. Jak ją przygotować? Oto łatwy przepis, który zachwyci całą rodzinę. Składniki: 1,5 kg mieszanki warzyw z mintajem (mrożone Frosta) 4 litry wody puszka mleczka kokosowego garść ziaren ziela angielskiego pieprz dwie garści posiekanej natki pietruszki Sposób przygotowania: Do wrzącej wody wrzucić(...)mieszankę warzyw z rybą, dosypać ziela angielskiego. Gotować dwadzieścia minut. Na ostatnie 5 wlać mleczko kokosowe i wrzucić garść pietruszki. Świeżą pietruszką i pieprzem posypać zupę na talerzu. Autor przepisu: Beata Kiecana Artykuł Zupa rybna pochodzi z serwisu Wasze Przepisy

Wasze Przepisy
Gorące Piece zostały otwarte! 110

pozostawić to do oceny Gościom. Dla mnie szef kuchni trochę niepotrzebnie zaszalał, zamiast skupić się na typowej i szlachetnej kuchni polskiej. Podczas degustacji zaserwowano nam między innymi: zupę rybną o intrygującym aromacie  cynamonu — opcja  wprost idealna na jesień, tradycyjny polski żur na zakwasie z kiełbasą z  wędzarni — bardzo  mięsny i treściwy, wędzone żeberka podane na zasmażonej(...)szansę Gorącym Piecom ?  Myślę, że tak. Wędzone przysmaki to zdecydowanie mocny punkt  „ dymnej ”  restauracji i wydaje mi się, że fajnie dla odmiany wszamać prawdziwą polską strawę. Zupa rybna i żur na zakwasie z kiełbasą Sandacz na szafranowym risotto i wędzone żeberko na kapuście zasmażanej z ziemniakami Tablica informująca o świeżo uwędzonych produktach * Gorące Piece ul. Pawła

Food Square
Superfood na co dzień - Jamie Oliver / KONKURS 208

kolację Jamie również nas nie zawiedzie! Oj co to to nie! Pyszny bombajski kurczak z kalafiorem, ryżem i szpinakiem, wegetariański burger z bazyliowym dressingiem z sałatką ogrodową, zupa rybna curry z krewetkami, białą rybą i pomidorkami! Są steki z łososia, laksa z pieczonej dyni z kurczakiem, arachidami i ryżem, świetne lasagne z dynią piżmową, szpinakiem, serkiem wiejskim i słonecznikiem(...)granatem, z pistacjami, z oliwkami i ryżem. Pyszne samosy z wołowiną, cebulą i batatem, sałatka z pieczonej marchewki i dyni, z kaszą jaglaną, jabłkiem, jalapeno i granatem czy wspaniał zupa rybna z markelą, mulami i kuskusem! Dania mięsne, rybne i wegetariańskie! Ryby, mięsa, makarony, ryże, kasze - wybór jest niesamowity! Dochodzimy w końcu do działu z przekąskami i napojami! Zaczynami