zupa rybna - 1235 przepisów (strona:16/83)

Zupa rybna 129

Zupa rybna nigdy dobrze mi się nie kojarzyła. Kilka lat temu, kiedy pierwszy raz jej próbowałam, utwierdziłam się w przekonaniu, że to nie mój smak.  Starałam się jej zawsze unikać. Kiedy pewnego razu mąż przygotował ją na obiad, czekało na mnie bardzo miłe zaskoczenie. Zupa zupełnie inaczej smakowała. Nie pływały w niej żadne rybne pulpeciki, tylko prawdziwe duże(...)sycąca i smaczna zupa. Sądzę, że swój wyjątkowy smak,  zawdzięcza lekko pomidorowej "nucie".  Polecam ją bardzo gorąco wszystkim wybrednym osobą , którzy poszukują aromatycznych i bogatych w smak zup. Jest to idealne rozwiązanie na świąteczny obiad. Składniki: - filet z dorsza - filet z okonia - cebula - 2 ząbki czosnku - pół łyżeczki chili w proszku - 2 łyżeczki słodkiej papryki w proszku

Pan i Pani Smith w kuchni
Rajska zupa rybna 164

Ostatnio mieliście okazję przeczytać relację z naszego wyjazdu na Stawy Milickie. Tam przygotowywaliśmy nasze zupy rybne. Razem z Kuchenne Wariacje   gotowaliśmy wspaniałą zupę. Nazwy wymyślaliśmy dziwne, jednak Karol Okrasa nazwał naszą zupę "Rajską" i tak już zostało. Bardzo chciałam się z Wami podzielić tym przepisem, gdyż wyszła na prawdę świetnie.  Składniki :  2 l bulionu rybnego(...)Delikatnie mieszając, żeby ryba się nie rozpadła dodajemy posiekaną kolendrę (pamiętajcie, że kolendra jest delikatnym ziołem i starajcie się siekać tylko raz, żeby jej nie zmiażdżyć) Cała zupę gotujemy jeszcze ok 10 minut i podajemy.   Smacznego

Niezły Młynek
Które restauracje w Karpaczu warto odwiedzić ? 17

Doliny Wilczego, czeka na gości Artus Resort – kompleks hotelowy z ogólnodostępną restauracją Sutra. Zachwyca ona nowoczesnym wnętrzem i daniami, które zrobią wrażenie nawet na najbardziej wymagających gościach. Staropolski rosół, zupa rybna lub żur na zakwasie z białą kiełbasą to dobre propozycje na początek uczty. Można sięgnąć tu po burgery (z wołowiną, drobiem lub w wersji wege), można sięgnąć(...)odbyć fascynującą podróż w czasie. Dekoracje rzeźbiarskie nie tylko zachwycają, ale opowiadają o dziejach Karkonoszy, m.in. o czasach Walonów. A co można znaleźć w menu? Dania rybne, smażony ser i specjalność zakładu – Zupę Marysieńki i kluski karkonoskie, czyli góralskie cepeliny faszerowane mięsem. Dania mięsne, placki i pyszne desery – oto kolejne propozycje na mniejszy i większy głód. Do każdego posiłku można

Słodkie okruszki
Kołobrzeg – gdzie zjeść posiłek z widokiem na morze? 28

gościom oryginalne dania kuchni śródziemnomorskiej oraz szeroki wybór wyśmienitych deserów. Jak na prawdziwą nadmorską restaurację przystało, w karcie główną role grają dania rybne. Są to między innymi aromatyczne zupy rybne, flaczki z owocami morza oraz smażone i pieczone ryby w towarzystwie aromatycznych sosów i świeżych dodatków. W kuchni Mikado nie brakuje również propozycji dań mięsnych, przygotowywanych ze starannie wyselekcjonowanego

jakszef.pl
"Wytrawne potrawy wigilijne 2016" - podsumowanie akcji 161

Wigilii :) Przepisy posegregowałam na zupy, pierogi i uszka, śledzie, ryby inne niż śledzie, krokiety i paszteciki oraz inne, które nie zmieściły się w żadnej z poprzednich kategorii. ZUPY Zupa rybna ; blog Pysznie i zdrowo Zimowa Zupa Grzybowa ; blog rabarbarowo Barszcz biały z grzybami ; blog Czerwień i błękit PIEROGI i USZKA Pierogi z soczewicą ; blog Weekendy w domu i ogrodzie

Weekendy w domu i ogrodzie
Fit wigilia- odchudzamy potrawy wigilijne 216

Kapusta z grochem Zrezygnuj z zasmażki, już sam groch z kapustą jest wystarczająco kaloryczny. 7. Kompot z suszu Nie dosładzaj, ewentualnie użyj odrobiny miody zamiast tradycyjnego cukru. 8. Zupa rybna lub grzybowa Zrezygnuj z zabielania zup. Sam wywar z ryb i grzybów jest wystarczająco aromatyczny i pyszny; nie potrzebuje dodatkowego wzbogacenia smaku

Tradycyjna Kuchnia
pikantna zupa z leszcza 187

zupa z leszcza  Nikt pewnie nie wie, czemu świat jest tak urządzony, iż często  przyrządzając nasze dania, sięgamy

Miód i pieprz
Restauracja „Biały Dwór” - Podzamcze koło Kwidzyna 178

pewnością nie zawiedzie.. Wybór zup ciekawy. Ja, jak zwykle degustator żurku oceniłam wersję Białego Dworu na czwórkę ( przede wszystkim dlatego, że jadałam lepsze ). Mój mąż, nie znalazłszy zupy rybnej zaspokoił podniebienie słodko – kwaśną egzotyczną zupą z owocami morza. Ocenił tą zupę bardzo wysoko – bo krewetek i małży było w niej pod dostatkiem, a dodatek imbiru okazał się tu strzałem

Smaki Ewy
TAJSKA ZUPA RYBNA CURRY 199

ZUPA RYBNA CURRY W STYLU TAJSKIM Pyszna, delikatna, aromatyczna zupa na każdą porę roku. Uwielbiam, to chyba za małe słowo, które oddałoby moją miłość do tej zupy. Dzięki niej jestem trochę jakby w Tajlandii, a nie ukrywam, że jest ona moim marzeniem podróżniczym od kiedy pamiętam ( i mam cichą nadzieję, że za jakiś czas się spełni :) ) . Tymczasem zapraszam

Calzonella.com
Fasola mung z rybnym twistem 113

Bardzo lubimy wszelkiego rodzaju fasole w naszym menu. Tym razem proponuję zupę z super zdrowej fasoli mung z lekkim “rybnym” twistem . P odana na gorąco w spaniale syci i rozgrzewa w zimne dni. Świetnie smakuje także na zimno, bo nie ma w sobie oleju, a podana z lodówki super schładza od środka, a jednocześnie skutecznie poskramia głód. Polecam Fasola mung(...)wodzie. Następnie, dodajemy pokrojone ziemniaki oraz selera i gotujemy na wolnym ogniu przez około 10 minut. Dolewamy wody według uznania, tak aby uzyskać żądaną konsystencję. My lubimy gęstą zupę rybną . Następnie dodajemy połamane w rękach arkusze nori i marchewkę i gotujemy na średnim ogniu aż ziemniaki będą miękkie – my lubimy chrupiącą marchewkę . Doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Podajemy

Lamarida.pl
Zupa z wędzonego łososia 79

Miałam łososia w lodówce, nie miałam na niego ochoty. Postanowiłam wypróbować jak będzie smakowała zupa z wędzonej ryby. Byłam bardzo zadowolona, delikatna i pyszna. Idealna dla

Kuchnia Pokoleń
Śródziemnomorska zupa rybna 174

imbirem i kardamonem oraz recenzja książki "Zdrowe zupy" - warto spojrzeć, choćby ze względu na piękne, książkowe ilustracje. Przepis jakim się ostatnio zainspirowałam i wzięłam "pod lupę" to Śródziemnomorska zupa rybna ze strony 214. Przyznaję, jest to zupa wprost idealna na jesienne kaprysy pogodowe . Treściwa rybą i krewetkami oraz aromatyczna warzywami - idealnie rozgrzewa przy nierównej walce z jesienną aurą. Czas

Grunt to przepis!
Restauracja Bulaj | Sopot – Miejsca ze Smakiem 111

trzymając się idei slow food. Codziennie w restauracji można znaleźć dedykowane dania „na dziś”, które mieliśmy przyjemność zamówić podczas wizyty. Co na przystawkę? Na przystawkę wybraliśmy pomidorową zupę rybną, podaną z mulami, która akurat w ten dzień była jednym z dań dnia. Aromatyczne pomidory doskonale komponowały się z wywarem rybnym, dając smaczne połączenie. Bagietka podana do zupy łagodziła jej intensywny

Kuchnia Bazylii
Zupa rybna z warzywami korzeniowymi 76

dobrze wiecie bardzo lubię zupy . Przygotowując je staram się dobierać je do pory roku i łączyć w nich sezonowe składniki. Teraz kiedy mamy zimę, świeżych warzyw mamy jak na lekarstwo i bardzo mi osobiście brakuje ale mamy coś co o tej porze roku smakuje najlepiej. Warzywa korzeniowe, czyli marchewki, pietruszki, selery to tylko niektóre z nich. Wracając ostatnio do domu(...)namysłu stwierdziłam, że dawno nie jedliśmy ryby. Weszłam, kupiłam i po przyjściu do domu postanowiłam, że będzie zupa! I nie właśnie zupa z warzywami korzeniowymi. Lekka ale sycąca, smaczna i pięknie pachnąca. Składniki: 500g filetów rybnych, ja użyłam miruny 1,5l bulionu warzywnego 2 duże marchewki 2 pietruszki 1 mały lub pół dużego selera duża cebula 1 łyżka posiekanej natki