śniadanie - 17689 przepisów (strona:70/1180)

Śniadanie lub Kolacja 300 kcal - wersja IV 208

Podstawą czwartego ze śniadań/kolacji  są  kanapki na chlebie żytnim razowym.   Osobiście czasami lubię zjeść  jajko na twardo   na kanapce (koniecznie ze  świeżym szczypiorkiem )  i ta wersja jest właśnie dla takich osób. Wykaz szczegółowy  surówek   możecie znaleźć  tutaj ,  korzystajcie z niego a nuda i monotonia(...)kcal .   Koniecznie proszę zapoznać się o informacji na temat kiełków,  powinny być nieodłącznym elementem kanapek!   Kiełki są bombą witaminową , równocześnie ich wartość kaloryczna jest znikoma.   Śniadanie lub Kolacja   300 kcal Chleb pełnoziarnisty razowy   lub  bezglutenowy 3 kromki 2 kromki = 70g = 150 kcal Serek kanapkowy    do smarowania   lub gotowy produkt

IzaGotuje
Śniadaniowy omlet serowy 151

Śniadanie wcale nie musi być nudne i ciężkie. To nie tylko kanapki czy płatki z mlekiem. Śniadanie powinno spełniać dwa najważniejsze kryteria w sumie to trzy. Powinno być szybkie, smaczne i pożywne. Jest to pierwszy posiłek jaki spożywamy danego dnia. Musi to być idealny start w dzień. Ja założyłem sobie że przygotowanie śniadania nie może trwać dłużej

Full Smaku
Prażonki jurajskie 81

ziemniaków krojonych w plastry, duszonych w specjalnym żeliwnym garnku nad ogniskiem, przykrywane liściem kapusty. Jest to tradycyjna lokalna potrawa pochodząca z okolic Zawiercia.    Dzień drugi Na śniadanie umówiliśmy się(...)chyba o 7... Pogańska godzina w niedzielę... i to po długiej, sobotniej kolacji :) Obudziłam się wcześniej niż planowałam, wyjrzałam przez okno i usiedzieć nie mogłam. Wyszłam na spacer. Później śniadanie. Do wyboru między innymi: pstrągi wędzone, miód, wędliny, sery od lokalnych dostawców.. Po śniadaniu w planach był basen... ale pogoda, jak na drugą połowę października niesamowita, szkoda

królestwo garów
Shake z pieczonego buraka z bananem na maślance 163

Świetna przekąska między posiłkami albo sycące śniadanie. Koktajle dające mnóstwo energii teraz są na czasie, a do tego łatwo je się przygotowuje. Może być trochę problemu z pieczonymi burakami, długo się pieką. Oszczędzając czas i energię pieczcie je obrane, zawinięte w folię aluminiową z czymś co musicie upiec np. ciasto,obiad. Nie marnujcie energii tylko na buraki

Niezły Młynek
Tortilla z kurczakiem 186

Zapomniane śniadanie na wynos :D Wstaliśmy z samego rana.. spakowaliśmy się szybko na ferie... i przygotowaliśmy śniadanie by zjeść w drodze... Na wycieczkach lubię dobrze zjeść i dlatego zawsze szykuje "ciepłe" śniadania.... Tym razem przygotowaliśmy Tortille z kurczakiem Wykonuje się to bardzo szybko a efekt jest znakomity:) SKŁADNIKI: 1 opakowanie WRAPów (w naszym były

MarciochaKucharzy
Domowe musli 194

Wpis pochodzi z www.mgotuje.pl Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Warto więc wybierać pełnowartościowe produkty, które dadzą nam energii na cały dzień. Jednym z nich są płatki lub musli, które możemy zjeść z mlekiem lub jogurtem. Zawierają dużo błonnika, który pęcznieje w żołądku i daje nam uczucie sytości i energię(...)smakowe. Na moim blogu pojawił się już jeden wpis z przepisem na  domowe musli , dzisiaj chciałabym wam jednak przedstawić moją kolejną wersję zdrowych płatków na śniadanie. Musli przygotowałam m.in. z płatków owsianych, orkiszowych i żytnich jak również z amarantusa ekspandowanego, płatków migdałowych i orzechów ziemnych, które uprażyłam z dodatkiem

Marta Gotuje
Granola "studencka" 109

zejść na ziemię i zjeść śniadanie :) Na blogu publikuję granolę w sobotę, ale najczęściej jem ją w dni robocze, czyli w pracy od poniedziałku do piątku, na drugie śniadanie, jako dodatek do jogurtu naturalnego. Nazwałam ją studencką, ponieważ tym razem nie dodawałam bakalii z szafki z zapasami. Wsypałam po prostu całą mieszankę studencką, miks czyli wszelakich orzechów

bistro mama
Żywienie i trening. Kilka podstawowych zasad. 131

odpowiednio: 330 g węglowodanów/ 1320 kcal; 140 g białka/ 550 kcal; 35 g tłuszczu/ 330 kcal. Śniadanie to głównie węglowodany złożone w połączeniu z prostymi- 550 kcal; Drugie śniadanie to czas na przekąski owocowe z dodatkami- 220 kcal; Obiad to łączenie mięsa/ryb/roślin strączkowych z pełnym ziarnem oraz warzywami- 880 kcal; Podwieczorek zawiera głównie warzywa z dodatkami(...)treningu siłowym)- 330 kcal. Mając powyższe wyliczenia układam kolejno posiłki, starając się by były urozmaicone, a produkty w pełni wykorzystane. TRENING. KILKA PODSTAWOWYCH ZASAD. Poranny:  Przed treningiem jemy śniadanie węglowodany złożone oraz proste (10%) dla "obudzenia mózgu; po 1 do 1,5 godz. rozpoczynamy ćwiczenia. Po treningu (od razu) węglowodan o wysokim IG, np. suszony daktyl

Życie na widelcu
Aromatyczne śniadanko na waflach ryżowych 172

Kolejne śniadanie z wersji lekko na waflach. Na waflach extra cienkich od  Good Food Wafle charakteryzują się neutralnym smakiem, dlatego można je jeść same lub na słodko ,a także na wytrawnie. Składnikiem jest(...)pełnoziarnisty brązowy ryż.Wafelek ma 6 mm grubości. Paczka to tak naprawdę 3 małe paczki po 7 wafli, na łączna wagę 90 g. Super lekka przekaska, którą opracowałam dzisiejszego śniadania! Składniki na moje śniadanie -wafle ryżowe naturalne  Good Food -mieszanka prażonych ziaren Euforia od  Ziarenkowo -wędzony łosoś -ser feta -ziarna babki płesznik -glassa sojowa -niewielka ilość

Z Kuchni Do Kuchni
Omlet jaglany z wanilią 221

Wracamy do zdrowych pyszności, więc dzisiaj będzie doskonała alternatywa dla śniadań na ciepło z udziałem mąki pszennej. Mąka jaglana to mój osobisty hit pod względem tego co otrzymujemy a ile zapłacimy. Po pierwsze jest bez glutenu, po drugie jest delikatna i lekka w smaku a po trzecie przewyższa sporo właściwości zdrowotne mąki pszennej. Moja propozycja to bardzo szybkie omlety(...)bazie mąki jaglanej z nutą wanilii i chmurką z bitej śmietany obsypaną bakaliami. Rewelacja na śniadania! Mąkę polecam kupić z tej firmy bo wychodzi najtaniej  http://marketbio.pl/maka-z-kaszy-jaglanej-1-kg-targroch.html  . Dla 1 osoby Czas przygotowania: kilka minut Składniki: 2,5-3 łyżki mąki jaglanej 2 łyżki śmietany 18% tł. 2,5 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią 1 jajko

Kuchnia PROzdrowotna
W Pałacu jak w rodzinnym domu! 199

wejściowych informacja o wyróżnieniach, nagrodach. A w gospodzie galińskiej gliniane garnki, ogromne fotele przy kominku i wielkie ludowe poduchy, w których się zakochałam! 2. JEDZENIE Pachnące na całą gospodę śniadania ściągały nas każdego poranka ze schodów. Na drewnianych stołach potrawy ustawione w formie bufetu. Pyszna jajecznica, słodkie racuszki, domowe konfitury, z twarożkiem wędzonym i świeżo wypiekanym chlebem(...)jeden za drugim. Na szczęście zachowałam zdrowy rozsądek i krążąc wokół stołu skupiałam się jedynie na domowej produkcji, by poznać nowe smaki. Umiar wskazany, znam to z autopsji bufetowych śniadań :) Na obiad rosół z domowym makaronem, gulasz z ziemniaczkami i surówkami, a na deser ciepłe czekoladowe ciacho, z płynącym środkiem i kontrastującą gałką zimnego loda waniliowego, obłędne

Sajkofanka smaku
Racuchy owsiane z sosem pietruszkowym 115

Szybkie, zdrowe i apetyczne śniadanie? Kto powiedział, że to niemożliwe. Dobre chęci i organizacja czasu to połowa sukcesu, druga połowa to śniadanie, które dobrze skomponowane z pewnością odwdzięczy się nam udanym dniem. Przygotowanie owsianych racuchów to  zaledwie kilka - kilkanaście  minut. Do tego pyszny i odżywczy sok pomidorowy. Czegóż chcieć więcej. Na ok 3-4 porcje(...)czasie smażenia, poszatkować natkę pietruszki, dodać do jogurtu i wymieszać. Ciepłe racuchy podawać z sosem pietruszkowym wraz ze szklaną soku pomidorowego Tymbark. Przepis bierze udział w konkursie Śniadanie TYMBARK

Jadło i czytadło
Bakaliowa owsianka 90

tylko tanie przepisy ... i nie widzę powodu by to na razie zmieniać. Prezentuje przepis na tanie i pożywne śniadanie - owsiankę z bakaliami. Jest to ciągle nie doceniana forma śniadania, co jest błędem ze względu na jej zdrowotne właściwości. Płatki owsiane posiadają najlepszy złożony typ węglowodanów co powoduje że sycą i dostarczają energii na długo a dodatek mleka(...)szklanka mleka Przygotowanie: Płatki i rodzynki zalewamy gorącą wodą, przykrywamy i zostawiamy na przynajmniej 15 minut. Można je zalać już następnego dnia wieczorem dzięki czemu rano będziemy mieć gotowe śniadanie. Dodajemy pokruszone orzechy (można użyć także ziemnych) i ewentualnie dosładzamy do smaku. Dolewamy mleko które wcześniej można sobie podgrzać jak ktoś lubi. (Można też wszystkie składniki pieprznąć do mikrofalówki

Tanie przepisy studenckie
Sałatka śledziowa z jabłkiem 266

kiedyś jej spróbowałam i zakochałam się. Być może ją znacie a jak nie to spróbujcie. Idealnie nadaje się na wielkanocny stół jak również na zwykłą kolację. No wiecie śniadanie też może być pod warunkiem, że nie wychodzicie z domu hehe jest w niej duża ilość cebuli. Składniki:  5 filetów śledzia (najlepiej z beczki) 1 duże jabłko

Niezły Młynek
Grzanki z pesto, mozzarellą i pomidorem 220

poranek wzięłam się za szykowanie śniadania. Efekt był wspaniały. Po całym mieszkaniu roznosił się cudowny zapach, a smak grzanek.. mniam! Mój mąż który nie jest zbytnim fanem śniadań zjadł całą porcję, po czym leciałam do piekarnika szykować kolejną. Ponadto sporym atutem jest szybkość i łatwość w przygotowaniu – praktycznie całą robotę odwala za nas piekarnik. Szczerze polecam(...)tylko na śniadania, ale też przekąski i kolacje. Potrawa przygotowana z tego przepisu zawiera gluten. Czas przygotowania: 15 minut Ilość porcji: ok.10 kanapeczek Składnik: Pesto z tego przepisu Duża bagietka Kulka mozzarelli Pomidor Masło Szczypiorek Bagietkę kroimy po skosie tak by powstały małe kromeczki. Smarujemy masłem i wstawiamy na około 5 minut do piekarnika nagrzanego na 180 stopni (termoobieg