śniadania - 47413 przepisów (strona:57/3161)

5 najlepszych kawiarni w Warszawie na kawę na (nie tylko) mleku migdałowym. 91

Jest to miejsce które odkryłam dawno temu, tak dawno, że nie pamiętam kiedy zawitałam tam po raz pierwszy ; ). Jest to miejsce, do którego przede wszystkim wpadam na pyszne, bezglutenowe śniadania, a te zawsze zjadam w towarzystwie kawy na mleku migdałowym. Mleko tutaj robią sami, dlatego też nie należy do najtańszych – do każdej kawy na tym mleku trzeba dopłacić(...)warto! Szczególnie latte i kawę mrożoną! Chociaż do śniadania najczęściej biorę cappuccino! Oprócz śniadań zjecie tu przeróżne ciacha, w tym zazwyczaj też te bezglutenowe, a są nimi: ciasto migdałowe, brownie i szarlotka. Wszystkie pyszne! 3. Czuły Barbarzyńca – na słodką, deserową kawę z dobrą książką. Czuły Barbarzyńca to kawiarnia literacka Tomasza Brzozowskiego i pierwsza w Warszawie kawiarnio-księgarnia. Czyły

Fill The Bowl
Superfood na co dzień - Jamie Oliver / KONKURS 208

ricottą, magiczne jajko w koszulce z tostem z ziarnami i pastą z awokado czy jedwabisty omlet ze szpinakiem, pomidorem, parmezanem i żytnim tostem - z pewnością każdy po takim śniadaniu będzie miał mnóstwo siły na podbój świata! Znajdziemy też propozycje dla tych, którzy mają rano mało czasu na śniadanie, bo każde 5 minut dłuższego snu jest na wagę złota(...)teraz stanął z aparatem w dłoni i uwiecznił wszystko co przygotował! I zresztą świetnie się spisał, sami zobaczycie przykładowe zdjęcia w tym poście! Skończmy już ze śniadaniem, zajmijmy się lunch'owymi propozycjami! Oj, aż ślinka leci! Chrupiąca wołowina po azjatycku z brązowym makaronem ryżowym i sałatką, sałatka cesarska z grzankami, sałatka z kiełkami z wędzonym boczkiem i dressingiem balsamicznym

Plate of Joy
Szybkie śniadanie - jajecznica ze szpinakiem 171

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia - ile razy słyszeliście to zdanie? Ja też, dlatego zaczęłam jeść śniadania, a to jak się okazało, wcale nie jest taka łatwa sprawa. Czas gra tu kluczową rolę, bo powiedzmy sobie szczerze, ilu z nas ma na co dzień czas, by na śniadanie przygotować zapiekane bułki , wymyślne grzanki , czy choćby zwykły(...)omlet ? No właśnie. Dlatego właśnie postanowiłam zacząć dzielić się z Wami moimi pomysłami na szybkie, ale i zarazem pożywne śniadania, oczywiście, jak to u mnie zawsze w wersji bezmlecznej ;) Na pierwszy ogień absolutny śniadaniowy standard - jajecznica, i to nie ostatnia, bo tu akurat pole do popisu jest ogromne. Żeby przyspieszyć cały proces, dobrze jest wieczorem szpinak przełożyć z zamrażalnika

Kulinarne zapędy Kokosa
Szakszuka domowa. Najpyszniejsze wegetariańskie śniadanie na chłodne poranki. Zdrowa, energetyczna, kolorowa. 145

się czegoś na ciepło. W lecie codziennie kręcę na śniadanie pyszne zdrowe koktajle , mogłabym pić je cały dzień. Natomiast kiedy poranek jest rześki i mokry kombinuję i tworzę śniadania na ciepło, może to być owsianka z owocami, może to być miseczka 5-ciu kasz z białym serem i olejem lnianym tłoczonym na zimno , może to być jajecznica(...)kromeczką domowego chleba żytniego na zakwasie , wszak za płotem chodzą szczęśliwe kury i znoszą dla nas szczęśliwe jajka. Tak więc pomysłów na pyszne, zdrowe, a co najważniejsze szybkie śniadania jest co nie miara.   SZAKSZUKA. Bałagan na talerzu. Kombinacje dowolne. Jedni uważają, że "szakszuka to śniadanie izraelskie - podobno wymyślone przez żołnierzy armii Izraela". Natomiast inni mówią, iż "szakszuka

Naturalna Kuchnia
Drugie śniadanie do szkoły #1 184

więc nie jest łatwa :) W tym semestrze wylosowaliśmy trzy zmiany popołudniowe, co daje mi możliwość przygotowywania "śniadaniówki" bardziej obiadowej. Trochę bałam się, że moje wysiłki, w postaci zdrowego II śniadania, będą wracały w plecaku do domu, szczególnie z powodu "zakazanych" smakołyków w sklepiku szkolnym. Na szczęście wychowawca zaznaczył na pierwszym spotkaniu, że w śniadaniówkach mają być kanapki(...)powinny wyglądać prawidłowo skomponowane posiłki w przygotowaniu "śniadaniówki" staram się kierować zasadami żywienia dzieci w wieku szkolnym oraz oczywiście dostosowuję to do tego co lubi moje dziecko. Drugie śniadanie powinno zapewnić 15-20% wartości energetycznej całodziennej racji pokarmowej. Zasady zdrowego żywienia dzieci i młodzieży

Atlas Smaków
FOOD BOOK 128

Najbardziej lubię te pieczone. Na zdjęciu ''ciacho'' z tego przepisu:  pieczony omlet   przełożony galaretką herbacianą z truskawkami TERAZ PODSTAWA: YOU NEED: - piekarnik 180* - ok 40 minut Robiąc śniadanie, robię już  mięso na resztę posiłków. Tak bywa w rok akademickim. Teraz raczej jadam dania słodko i jakieś takie wymyślnie. ;) PIERŚ Z KURCZAKA: - odpowiednią ilość (dzienną) kroję(...)tego co akurat mam, co kupiłam, co było w promocji. WSTAWIAJĄC omleta, wstawiam również mięso (w warzywie czy w postaci szaszłyków lub luźne) Zaoszczędzam mnóstwo czasu. Mam gotowe śniadanie, oraz mięso na wszystkie posiłki. GDY w piekarniku śniadanie i kurczak dochodzi do siebie, na palniku gotuje mi się ryż/makaron/kasza. Kroją się warzywa, Śniadanie zostawiam na rano

fitolarun.blogspot.com
nietypowo kolorowo Sezon'ovo 153

miejsce jest urocze. z jednej strony ogródki działkowe, z drugiej murawa lotniska. całkowicie zatopione w zieleni, utrzymane trochę w klimacie babcinego ogródka, idealne na upalne dni. śniadanie serwowali: Przemek Błaszczyk związany z Mańana Bistro i Witek Wróbel, który jest autorem menu w Blęderze Kulinarnie, o którym niedawno pisałam . można było się spodziewać, że na śniadanie dostaniemy coś absolutnie(...)szansa na rozmowy. pretekstem oczywiście był skład pudru z boczku ;) ale zanim grzecznie wszyscy usiedli przy stole, trzeba było mistrzom zajrzeć w garnki, na co ze śmiechem przyzwalali. po śniadaniu kolejnym punktem programu była akcja "słoik". już nie tylko blogerzy mieli szansę wspólnie przygotowywać kiszonki z ekologicznych warzyw. źródłem warzyw był rzecz jasna, najbardziej rozpoznawalny człowiek wszystkich targów ekologicznych

Eksperyment sobotni
świąteczne migawki 117

Wczoraj nie było mnie tutaj ze śniadaniem, ponieważ w świątecznym amoku nie miałam czasu na zrobienie zdjęcia ani nawet specjalne celebrowanie posiłku... Dzisiaj jestem, ale również bez śniadania...Chciałam zrobić TE GOFRY z przepisu slyvvii, ale to co wyszło było jedną wielką masakrą...Nie dałam rady otworzyć gofrownicy...Przez co trzeba było po prostu poczekać aż ostygnie(...)śmiechu i oczywiście, że kolacja była smaczna :) I zapomniałam! Że odwiedził Was Mikołaj :) U mnie był i to bardziej hojny niż bym przypuszczała...W ramach zadośćuczynienia za brak dwóch śniadań mam dla Was migawki z wczorajszego dnia, i te kulinarne i kilka bardziej prywatnych :) Dzisiaj tradycyjnie - jedziemy odwiedzić rodzinę w kilku innych miejscowościach. A Wy leniuchujecie w domu

breakfast of dreams
Odchudzanie dietą – na czym to polega? Kaloryczność posiłków i jadłospis. Część III 136

jedzeniu.   Przykład diety ubogoenergetycznej na 1200kcal: I śniadanie : Chleb graham (50g) z masłem (3g) Chuda wędlina (30g) Sałatka z pomidorów, ogórka i cebuli (100g) Herbata zielona II śniadanie : Jogurt naturalny (150g) Jabłko (150g)   Obiad : Zupa ogórkowa (200g) Pulpet z dorsza (70g) Ziemniaki (150g) Starta marchew z jabłkiem (100g) Sok pomarańczowy (100g) rozcieńczony Podwieczorek : Pomarańcza   Kolacja(...)szparagowa z wody (150g) Chleb razowy (40g) z margaryną niskotłuszczową (3g) lub pastą kanapkową Herbata owocowa bez cukru Rozłożenie kalorii na poszczególne posiłki  w zapotrzebowaniu 1200kcal:   I Śniadanie to 300kcal II Śniadanie to 120kcal Obiad to 420kcal Podwieczorek 120kcal Kolacja 240kcal Wartości te proszę uznawać za wskazówkę przy tworzeniu swojego jadłospisu.  Nie zawsze udaje się

IzaGotuje
Dieta 1200 kcal. Zasady Korzystania. 121

Kolacje możemy wymieniać między sobą. Podzieliłam zestawy na wersje - dla każdego inny rodzaj pieczywa, pamiętajcie 2 kromki chleba żytniego razowego = 3 kromki chleba bezglutenowego . Wszystkie posiłki obiadowe i II śniadania mają identyczną wartość kaloryczną więc można je również podmieniać. Jak utworzyć zestaw obiadowy 520 kcal? Podstawą każdej udanej diety jest obecność wagi kuchennej podczas sporządzania i odmierzania posiłków(...)rozpocząć Dietę 1200 kcal? 1. Wybierz jedno ze Śniadań 300 kcal. 2. Wybierz jedno z II Śniadań 120 kcal. 3. Wybierz jeden z Obiadów 520 kcal. 4. Wybierz jedną z Kolacji 300 kcal. Na bieżąco będę dodawać dietetyczne przepisy składników i potraw z posiłków, aby każdy z was mógł je samodzielnie przygotować. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem. Kontakt

Shakshouka (Szakszuka) 1219

dzień nie jadam śniadań. Tak, wiem, że to najważniejszy posiłek dnia i że to niezdrowo zaczynać dzień bez śniadania. Ale co poradzić na to, że każdego dnia wygrywa moja miłość do łóżka? Przestawiam budzik po 4-5 razy, aby móc pospać chociaż 2 minuty dłużej i zawsze wychodzi tak, że wybiegam do pracy w ostatniej chwili, prawie spóźniona(...)już czasu na jedzenie. Dlatego, gdy zdarza mi się dzień wolny staram sie naprawić swój błąd. Gdy mam na to więcej czasu, przygotowuję śniadania, którymi się wrecz rozpieszczam :) Jednym z takich śniadaniowych dań jest pochodząca z krajów arabskich Shakshouka. Aromatyczna, ciepła, sycąca i pyszna. Najlepiej smakuje ze świeżym pieczywem. W zależności od upodobań można wzbogacać ją dowolnymi dodatkami

Zawsze głodna!
Ekologiczna granola z bakaliami Symbio 154

praktycznie nie jadam śniadań i że staram się to nadrobić, gdy mam trochę wolnego czasu. Ostatnio postanowiłam przygotować sobie część produktów śniadaniowych wczesniej, żeby zminimalizować czas przygotowania śniadania rano. Z pomocą przyszła mi firma  Symbio , z którą współpracuję, podsyłając mi paczkę zdrowych, ekologicznych produktów, w sam raz na śniadanie. W pierwszej kolejności postanowilam zrobić domową granolę(...)mnóstwo innych ulubionych dodatków. Zaletą takiej granoli jest to, że możemy ją przechowywać przez długi czas w szczelnie zamknietym słoiku. Rano szybko mieszamy ją z jogurtem i owocami i śniadanie gotowe. Drugą dużą zaletą domowej granoli jest to, ze nie znajdziemy w niej żadnych konserwantów, spulchniaczy czy kilku rodzajów cukru. Tylko zdrowe, wybrane przez nas samych składniki. Jeśli więc

Hotel Dom Marynarza - opinia 118

której można było rozpakować swoje rzeczy i osobna łazienka. Z dodatkowych udogodnień w pokoju znajdował się telewizor.  Nie wiem ilu gości było w hotelu (kilka osób spotkaliśmy przy śniadaniu), ale było bardzo cicho i spokojnie. Na każdym kroku elementy wystroju nawiązujące do nazwy hotelu. Tu statek, tam obraz, w innym miejscu jakieś elementy z pokładu. A przed hotelem(...)ogromna kotwica.  W sali restauracyjnej dwukrotnie jedliśmy śniadanie. Nie było zbyt wykwintne, ale smaczne i mieliśmy spory wybór. Co ciekawe na śniadanie zostały też podane dwa rodzaje śledzi. Ale byliśmy nad morze, może tam się tak jada? :) Wydaje mi się, że nie ma możliwości zamówienia u nich obiadu lub kolacji. W restauracji, podobnie jak w pozostałej części

Pasja Smaku
Bitwa Na Smaki 109

się do tego , które jadłam w hotelu – dziesiątki różnych płatków … orzechów … owoców i nasion sprawiły , że nie wiedziałam co wybrać , gdyż na wszystko miałam ochotę! ) Po śniadaniu zwarci i gotowi wyruszyliśmy do DORAMU . Na miejscu ekipa z „Pytanie na Śniadanie” już rozkładała swoje sprzęty! Przyznam , że już nie było tak na luzie(...)nadzieję , że i Wy po spróbowaniu będziecie!!! Po nas swoje dania przygotowywała grupa druga , a w międzyczasie jury oceniało i delektowało się naszymi potrawami! Ekipa „Pytania na Śniadanie” cały czas na bieżąco śledziła nasze postępy! Potem całą ” brygadą” udaliśmy się do hotelu , gdzie czas wolny wykorzystaliśmy na zwiedzenie i odpoczynek. Pogoda zachwyciła! O 19 zebraliśmy

Ostra na Słodko
Weekend na Węgrzech - relacja 151

kwaskowatymi malinami . Drugie danie było bardzo tłuste i znów za słone, nie zjadłam całego mimo, że byłam bardzo głodna. Do kolacji zamówiliśmy po kieliszku lokalnego wina. 1. sobotnie śniadanie, 2. brokułowa zupa-krem, 3. faszerowane kieszonki schabowe, 4. piwo Dreher (koźlak) 1. niedzielne śniadanie, 2. piwo Oberdorfer (Weissbier), 3. naleśnik z mięsem, 4. deser z malinami Śniadania(...)Węgierskim Muzeum Sztuki Ludowe j (Hagyományok Háza) przy Corvin tér 8. Piękna nawet w deszczu restauracja Párizs Kertje (Pavillon de Paris) przy Fő utca 20. W sobotę zaraz po śniadaniu wybraliśmy się do Budapesztu (ok. 90 km od Sziráku). Po pogodnym i ciepłym piątku sprawdziły się prognozy, więc sobotni poranek był deszczowy i szary. Nie zamierzaliśmy się jednak poddać