kolacja - 33757 przepisów (strona:94/2251)

Tagliatelle z krewetkami duszonymi w białym winie z papryką. 179

Witajcie Kochani! Dzisiaj przedstawimy Wam kolejny pomysł na kolację we dwoje. Ostatnio w Naszym jadłospisie coraz częściej pojawiają się ryby i owoce morza, więc tak też będzie w dzisiejszym przypadku, a mianowicie mamy zaszczyt zaprezentować Wam tagliatelle z krewetkami. Delikatne mięso krewetek jest lekkostrawne, niskokaloryczne, a więc polecane osobom dbającym o linię.  Ma też wysoką wartość odżywczą, dlatego coraz

Wspólne smaki
Faszerowane awokado 208

każdego dnia pracuję do późna i wracam do domu w środku nocy. Póki co nic się nie zmieniło, a moim największym problemem po powrocie do domu jest...kolacja. Z jednej strony wracam strasznie głodna i mogłabym zjeść wszystko, co napotkam na swojej drodze. Z drugiej strony często jestem tak zmęczona, że nie mam już siły nic przygotować, zasypiam zanim ugotują(...)słyszał żeby jeść takie rzeczy po godz.23?! Dziś chciałam się z Wami podzielić nie tyle przepisem, co pomysłem, na który wpadłam właśnie po takim długim i męczącym dniu. Kolacja powstała w ciagu 5 minut z kilku składników, które akurat znalazłam w lodówce. Wyszło zaskakująco smacznie i sycąco. A do tego zdrowo. A jak jest u Was z późnymi powrotami

Zawsze głodna!
Małże w sosie pomidorowym 175

Święto Zakochanych możecie zabrać swoja drugą połówkę na kolację do wytwornej restauracji, albo samodzielnie przygotować coś w domowym zaciszu. Jeśli zdecydujecie się na drugą opcję - polecamy świeże mule :) Jeśli nie znajdziecie świeżych, kupcie mrożone. Owoce morza uznawane są za afrodyzjaki - produkty, które pobudzają nasz popęd płciowy i wprawiają w dobry nastrój. Do tego kieliszek białego, wytrawnego wina(...)opcji, aby romantyczna kolacja się nie udała ;) SKŁADNIKI: Na romantyczną kolację dla dwóch osób. 500 g świeżych muli 2 łyżki masła 2 ząbki czosnku 150 ml białego wytrawnego wina 2 pomidory sól, pieprz do smaku 2 łyżki posiekanej natki pietruszki ćwiartka cytryny (do podania) świeża, ciepła bagietka (do podania) SPOSÓB PRZYGOTOWANIA: 1. Na 1 łyżce masła delikatnie rumienimy przeciśnięty

W kuchni Katie
Kulinarna majówka. Wspomnień czar. 134

naturalny sposób staje się niecodziennym przeżyciem, doprawione jest czymś, co sprawia, że przenosimy się w wymarzoną krainę wielkiego drewnianego stołu, rozmów radosnych i nieskrępowanych, ciągnących się do nocy kolacji i śniadań, które kończą się porze obiadu. Przy takim stole różnice wieku, zainteresowań, miejsc i umiejętności przestają istnieć. Łączy nas smak, zapach, magia rozmów i bycia razem z jednego, najważniejszego powodu(...)rześkie, soczyste, pulsujące kolorami, i ułożyć z nich doskonałą paletę potraw – sezonowych, lekkich, pachnących jedną z najpiękniejszych pór roku – dojrzałą wiosną i majówką.  Grupa wspaniałych uczestników przygotowała kilkudaniową kolację oraz brunch. Każdy z dwóch warsztatów kulinarnych zakończony był wspólnym posiłkiem przy gościnnym, magicznym stole Siedliska. Już podczas pierwszej, powitalnej kolacji, jasne stało się, iż Siedlisko jak magnes przyciąga osoby

KUCHARNIA
Tortilla hiszpańska na szybko. 127

zażegnanie takiej sytuacji. Wszyscy którzy czytają ten wpis zapewne posiadają w lodowce  takie składniki jak : jajka, ziemniaki, cebule oraz kawałek szynki bądź kiełbasy która została po np. wczorajszej kolacji. Do przygotowania (dla 1 osoby) tego dania potrzebować będziemy : 2 jajka 1 ziemniaka 1 cebule Opcjonalnie kiełbasa, szynka Oliwa Sól Pieprz Na rozgrzaną patelnie wlewamy odrobinę oliwy i wrzucamy pokrojonego

Wspólne smaki
Jajka po Benedyktyńsku z Muffinami angielskimi. 158

stworzenie Śniadania. Można je jeść nie tylko z jajkami ale również ze świeżymi owocami, konfiturami itp :) A jak chcemy zrobić tylko 4 bułeczki reszte ciasta zachowajmy bo na kolacje można zrobić Pizze ! Jajka w koszulkach : Do gotującej się wody wlewamy 2 łyżki octu i wlewamy jajka które można najpierw wybić do chochli a następnie wlać do wody która ma bulgotać

Blogerzy w GACA SPA - relacja 156

gośćmi. Turnusy odchudzające , to dopełnienie Systemu Gaca . Tu kuracjusze znajdą wsparcie, zmotywują się do dalszego działania, a także będą mieli możliwość uczestniczenia w warsztatach psychologicznych oraz kulinarnych. Podczas uroczystej kolacji, mogliśmy okazję poznać Konrada Gacę oraz kilka osób, które to schudły dzięki Gaca System. Konrad pokrótce przedstawił nam swój program, cele i efekty. Poznaliśmy historie, nierzadko historie wręcz dramatyczne, ludzi(...)odchudzający znajduje wsparcie, a wsparcie motywuje do działania i droga odchudzania staje się dużo łatwiejsza do przebycia. Więcej o Gaca System możecie poczytać na stronie internetowej gacasystem.pl W czasie kolacji odbyło się także rozstrzygnięcie konkursu na potrawę w wersji fit. Przyznano łącznie cztery nagrody: za śniadanie, obiad, kolację i deser. Ja niestety nie znalazłam się w tym zacnym gronie ... troszkę

kolorowotorcikowo
Warsztaty "Gotujmy zdrowo-mniej soli" z Josephem Seeletso i Cisowianką 143

bardzo kameralne, co jest rzadkością. Mieliśmy ogromną przyjemność gotować pod okiem jednego z najlepszych szefów kuchni w Polsce,    Josepha Seeletso, popularnie zwanego Józkiem. Warsztaty zwieńczyła przemiła wspólna kolacja. Na warsztatach mieliśmy za zadanie przygotować pięć dań: krewetki z bananowym curry i ryżem pełnoziarnistym udka kurczaka z chrzanem i miodem konfitowanego dorsza z pieczonymi batatami i sałatką z kiwi(...)przysłowiami jak z rękawa, a nawet podśpiewywał :-). Nasz gospodarz to przeuroczy człowiek z ogromnym poczuciem humoru. Nasze kilkugodzinne gotowanie zwieńczyła przepyszna kolacja. Wszystkie dania, bez żadnego wyjątku, mnie zachwyciły. Natomiast jeśli musiałabym wybrać numer jeden, to z pewnością byłoby to bananowe curry z krewetkami. To zaskakujące połączenie bananów i krewetek okazało się hitem wieczoru

Kulinarne przygody Gatity
Bar-restauracyjny Karmnik – recenzja 231

Już po świętach i chyba wszyscy chwilowo mają dosyć jedzenia, dlatego zapraszam Was na relację z restauracji Karmnik , do której zostałam zostałam zaproszona na kolację prasową z okazji jej czwartych urodzin. Niestety w tym samym dniu miałam inną, równie ważną imprezę, dlatego w moim imieniu poszli moi znajomi, którzy przygotowali relację wraz ze zdjęciami (dziękuję Tomku i Angelino! :)) Zapraszam(...)lektury! Karmnik, urokliwy i przytulny bar na Starym Mieście (ul. Piwna 4a), właśnie obchodził swoje czwarte urodziny. Prezentacja nowego menu, kolacja dla dziennikarzy i blogerów oraz wystawa rzeźb z warzyw w wykonaniu szefa kuchni stanowiły atrakcje, które zdecydowanie umiliły świętowanie tej małej rocznicy. Zacznijmy jednak od początku – wygląd lokalu i atmosfera w nim panującą zachęcają do pozostania w Karmniku

karmelowy
Święta, święta, święta 172

dań. 1. Barszcz z uszkami - uszka mam już zamrożone. 2. Pierogi z kapustą i grzybami - również są już w zamrażarce, zamroziłam surowe w Wigilię rano je ugotuję, a przed kolacją podsmażę. 3. Ryba po grecku - planuję zrobić dwa dni przed i schować do lodówki by się przegryzła. 4. Kotlety z ryby z dipem jogurtowym - dzień przed kolacją wieczorem przygotuję wszystko(...)dzieła. W trakcie przygotowań może jeszcze coś zmienię często tak bywa szczególnie, jeśli chodzi o pieczenie. Dom prawie posprzątany, kuchnia przygotowana do działania. Gdy w Wigilię przed kolacją wychodzę z kuchni później już tylko mrożę, odgrzewam itp. Dania zjadamy w ciągu kilku dni, nie wyrzucam jedzenia, nie objadamy się do nieprzytomności chociaż ilość dań może na to wskazywać, każde danie

NA MOIM TALERZU
Krokiety z kapustą 218

mnie najtrudniejszy do wytrzymania. Wstawaliśmy wcześniej, jedliśmy bardzo postne śniadanie, czego pilnował mój tata :) Kromeczka chlebka i cienko masełkiem - bo przecież jest post, do kolacji trzeba wytrzymać ;) Ciężko było, oj ciężko ;) Mój tata zawsze powtarzał, że z postu wyłączone są kobiety ciężarne i matki karmiące - one mogą i powinny zjeść więcej, ale bez przesady(...)Reszta może się przegłodzić, to nam na zdrowie tylko wyjdzie. I choć tata mało uczestniczył w naszym wychowaniu, to tego dnia bardzo nas pilnował ;) Wieczorem siadaliśmy do kolacji i byliśmy strasznie głodni! wszystko tak wspaniale smakowało, nie wiadomo było po co najpierw sięgać :) I nie wiem dlaczego bo nie pamiętam ze swojego dzieciństwa, żeby krokiety

Codzienna kuchnia niecodzienna
Bitwa Na Smaki 116

zapoznaniu się ze sprzętem , przygotowaniu stanowisk mogliśmy wyruszyć na zwiedzenie Warszawy ( co oczywiście wykorzystałam i udałam się na wymarzoną Latte i przepyszne ciacho! ) O 19 zostaliśmy zaproszeni na kolację do hotelowej restauracji , gdzie przy obłędnym jedzeniu i w świetnym towarzystwie mogliśmy poplotkować o wszystkim! Dominowały oczywiście tematy kulinarne, bo jak wiecie o jedzeniu mogę gadać godzinami!!! :D Dzięki Panu Andrzejowi(...)bieżąco śledziła nasze postępy! Potem całą ” brygadą” udaliśmy się do hotelu , gdzie czas wolny wykorzystaliśmy na zwiedzenie i odpoczynek. Pogoda zachwyciła! O 19 zebraliśmy się na uroczystej kolacji , na której zostały ogłoszone wyniki , a każdy z uczestników został obdarowany wspaniałym ( i myślę , że przez wielu wymarzonym ) prezentem w postaci kompletu noży Fiskars i produktów marki KNORR. Po uroczystym

Ostra na Słodko
Cosa Nostra … pyszne jedzonko i Tydzień Restauracji 150

jest pod patronatem GROUPON – czyli strony , gdzie każdego dnia możecie znalesc setki przeróżnych ofert w zawrotnych cenach , których nikt nie jest w stanie przebić. Możecie za ułamek ceny zjeść kolację w najlepszej restauracji …. wybielić zęby … pojechać w podróż marzeń czy też kupić wymarzone rzeczy. Tydzień restauracji ma na celu rozszerzyć kulturę jadania poza domem ( oczywiście nie cały czas(...)rozprzestrzeniło się po największych miastach na całym świecie. I Wy możecie również wziąć udział w Tygodniu Restauracji! Wejdź na stronę http://special.groupon.pl/exclusive i korzystaj! 17.01. wybraliśmy się na kolację do Cosa Nostra – włoskiej restauracji znajdującej się na moim ukochanym krakowskim Kazimierzu. Już po przekroczeniu progu przywitała nas uśmiechnięta od ucha do ucha obsługa. W środku znajduje się sala