kolacja - 33757 przepisów (strona:87/2251)

Stromboli, czyli zawijana pizza 130

innego jak klasyczna pizza podana w nieco inny sposób Ma formę rulonu z nadzieniem w środku – możesz do niego użyć swoich ulubionych składników. Doskonale spisze się jako lekki obiad, kolacja lub przystawka na imprezie.   Inne pomysły na pizzę… ** Pizza na cieście francuskim ** Pizza z patelni ** Pizza KORONA Składniki: 100 ml letniej wody (ok. pół szklanki) 1 1/2 płaskiej

Kulinarne S.O.S.

Kulinarny S.O.S.
Menu na tydzień: 5 obiadów za 90 zł 114

zależności od menu, udawałó nam się zamykać w 120-160 zł na tydzień. Na śniadania jadamy zazwyczaj płatki więc uważaliśmy, że plan nie jest nam tu potrzeby. Na kolacje zjadamy to co jest w lodówce. Jak się okazuje, nie jest to najlepsza strategia, bo choć mamy ogarnięte koszty głównego posiłku, to wydatki na pozostałe, pozostające poza ścisłą kontrolą posiłki, głównie(...)kolacje, mówiąc wprost rozwalają nam budżet. Dlatego w tym tygodniu zaplanowaliśmy co będziemy jeść od niedzieli do piątku na śniadania, obiady i kolacje i wprowadziliśmy całkowity zakaz wychodzenia do sklepu w ciągu tygodnia. Jeśli czegoś zabraknie, trudno, trzeba to będzie jakoś przeżyć. W tym tygodniu na śniadania jemy płatki błyskawiczne w słoiku. Danie trzeba przygotować dzień wcześniej, żeby płatki namoczyć

Niedzielny kucharz
Smażona brioszka na słodko 197

Smażona brioszka na słodko. Dziś propozycja na szybką kolację lub śniadanie. Smażona brioszka (briosza) na słodko. W ten sam sposób możecie przygotować również np. chałkę lub resztki jakiegoś drożdżowego ciasta. Prosto, szybko, a jak smacznie. Często powtarzam, że w prostocie siła. Tak przygotowaną brioszkę możecie podać oprószoną cukrem pudrem lub z porcją świeżych owoców. Spróbujcie, polecam. Szukając innych prostych propozycji(...)śniadanie lub kolację polecam Wam spróbować: Waniliowe placki z kaszy manny Pasta kanapkowa z czarnuszką Składniki: 3 łyżki śmietanki 30% 1 łyżka mleka 1 jajko 1,5 łyżeczki cukru wanilinowego 2 łyżki masła 3-4 grubsze kawałki („kromki”) brioszy Brześć cukier puder do oprószenia listki świeżej mięty lub porcja owoców do podania Przygotowanie: Do głębokiego talerza wlewamy śmietankę

Słodkie okruszki
PRZEPISY JOLI. OD ŚNIADANIA DO KOLACJI 151

jadłospisy, bo jedząc monotonnie byłoby nudno. Inspirujemy się więc  programami kulinarnymi, przepisami znanych kucharzy a także książkami kulinarnymi. Ostatnio wpadła mi w ręce książka Przepisy Joli.Od śniadania do kolacji - Joli Caputy.  Napisana prosto, estetycznie, dla każdego. Nawet laik będzie mógł bez trudu wykonać zapisane przepisy. Stronę Joli obserwuję od kilku lat, jesteśmy również znajomymi na fb i bardzo(...)ucieszyła mnie wiadomość, że Jola wydaje książkę, bo jej przepisy są domowe, smaczne i sprawdzone.    W książce znajdziemy wiele inspiracji na śniadania, obiady i kolacje na cztery pory roku. Wszystkie prosto opisane, opatrzone apetycznymi zdjęciami. Az się głodnym jest od samego patrzenia.  Na rynku dostępna jest również druga nowość  Joli- Przepisy Joli. Rodzinna kuchnia. Jest

Z Majeczką w kuchni
Menu na tydzień: Dla dorosłych i dla dzieci 93

lanczy na cały tydzień. Na dodatek z pierwszej ręki mogliśmy się dowiedzieć, czy wybrany przez nas zestaw dań jest dobry, czy nie. Gościom chyba się smakowało, bo przyszli na kolację, a zostali też na śniadanie. A trzeba dodać, że to ludzie bywali w świecie, można spokojnie powiedzieć globtrotterzy. Dominika zjeździła pół świata i uwielbia góry, a swoje podróże opisuje(...)kulinarnie, najbliższych. Są więc dania z kuchni chińskiej, wietnamskiej, włoskiej, francuskiej i amerykańskiej. Z myślą o gościach kilka potraw przygotowaliśmy w rozmiarze XXL, czyli tak żeby wystarczyło i na kolację i na lancze do pracy. To dobry i ergonomiczny sposób organizowania przyjęcia i planowego gotowania w jednym. Na kolację najpierw wspólnie zjedliśmy gigantyczną ilość skrzydełek pieczonych w sosie buffalo

Niedzielny kucharz
Restaurant Week Lublin – wiosna 2019 122

braku czasu (i braku możliwości pozostawienia córki na dłuższy czas ze znajomymi) nie wychylaliśmy się poza kozi gród. W tym roku również po raz pierwszy wzięłam udział w kolacji otwierającej tegoroczną edycję.   Restauracja 107 ,ul. Krańcowa 107 A, Lublin Nasz pierwszy tasting w ramach Restaurant Week Lublin – wiosna 2019 odbył się w Restauracji 107 w LubHotelu, w której(...)Week, a Was gorąco zachęcam do spróbowania dań z regularnej karty tej restauracji.     Restauracja 2 PI ER , ul. Grottgera 2, Lublin W 2 Pi ER odbyła się kolacja inauguracyjna tegorocznej lubelskiej edycji Restaurant Week Polska. Szef Kuba Piętowski przygotował dla nas prawdziwą ucztę! Wybrałam zestaw mięsny, a zestaw wegetariański zostawiłam Wojtkowi. Niestety obowiązki zawodowe go zatrzymały i ostatecznie

Pasja Smaku
Gulasz z indyka z zapiekanymi ziemniaczkami 154

ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} Dzisiaj pomysł na niedzielny obiad, a może obiado-kolację, co kto woli. Tym razem proponujemy przepyszny gulasz z indyka i równie smaczne ziemniaki zapiekane. Gulasz z indyka z zapiekanymi ziemniaczkami SKŁADNIKI GULASZ Z INDYKA: - udziec z indyka 400g

Związek na patelni
Jak jeść na all-inclusive? 174

warzyw. Jednak najprostsze rozwiązanie, to nie jeść i wypić samą kawę (bez masła), ale wtedy ciężko jest wytrzymać do południa, bo przecież wszyscy wokół cały czas jedzą. :) Obiad i kolacja Jesz wszystko, co dozwolone na diecie... czyli masz ogromny wybór na takich wakacjach. Możesz wybierać pośród mięs, ryb, serów i warzyw. Odradzam jeść zupy. Niestety często są zagęszczane i mają(...)polanej oliwą/tłuszczem nie ma dokładki. Poniżej zdjęcia przykładowych dań: Jedz ile chcesz... pod warunkiem, że są to w miarę racjonalne ilości. ;) Nie podjadaj jednak między obiadem i kolacją - to najgorsze, co możesz zrobić. Gdy już podczas tych dwóch posiłków pozwalasz sobie na duże ilości jedzenia, nie obciążaj swojego organizmu dodatkowymi kaloriami w przerwach. Wtedy szybko przybędzie

Keto Przepisy
Restaurant Week - Stare Kino 120

zwyczaju wychwalania pod niebiosa czegoś, co mi nie smakowało lub pisania pochlebnych opinii na siłę. Dużo wymagam od siebie i od innych, dlatego z czystym sumieniem mogę opisać swoją kolację w Starym Kinie... a było naprawdę miło i smacznie! 😉 Podczas kolacji prezentowany był film "Ratatuj", w końcu to restauracja z filmowym klimatem w tle, i bałam się, że będzie mnie(...)szefa Antoine'a tylko to potwierdza - polecam gorąco! Deser: 👉  Gratina z truskawek i rabarbaru z szampańskim zabajone i sorbetem z bazylii Wiecie, że to moja ulubiona część każdej kolacji? I wiecie, że od tych "ostatków" zawsze wymagam najwięcej, prawda? 😉 To powiem tylko, że zdecydowanie się nie zawiodłam! Może wynika to z mojego wychowania, które opierało się raczej na tradycyjnej

Cooking Monster
Północ-Południe 95

kubki smakowe na wiele różnych sposobów). Po przeglądzie karty dań uznaliśmy, że to lokal wart kolejnej wizyty. Ta nadarzyła się szybciej, niż zakładaliśmy. Udało się nam wziąć udział w kolacji Surf & Turf. Surf and turf to określenie dla połączenia i owoców morza z owocami lądu, najczęściej – czerwonym mięsem. W praktyce jednak to ryby i owoce morza, a mięso(...)różnych zwierząt. Dla mnie ta kolacja była bardzo ciekawym doznaniem. Po pierwsze – zupełnie niespodziewanie się na niej znalazłam. W wielkim pędzie, dosłownie. Wracałam właśnie z Łodzi, z kongresu dietetycznego. W domu zdążyłam jedynie zamienić dres na dżinsy. Po drugie – próbowałam potraw, po które nigdy sama bym nie sięgnęła. Nawet za namową! Pierwszy raz próbowałam muli. Zapiekane z wieprzowiną