kolacja - 33757 przepisów (strona:1057/2251)

Letnia sałatka makaronowa z bobem 136

byłoby ich nie wykorzystywać na co dzień w kuchni. Główny cel - ma być lekko i pożywnie zarazem - został w pełni osiągnięty. Taką sałatkę gorąco polecam solo zamiast obiadu czy kolacji, jak i do dań z grilla - jako dodatek do posiłku na świeżym powietrzu będzie jak znalazł. Składniki  ( na dużą michę ) : 300 g ulubionego makaronu (u mnie casarecce

Food Square
Marynowane surowe pieczarki z natką pietruszki 217

czereśniami - te niestety się kończą :( ) Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami przepisem na pieczarki marynowane, świetnie nadające się do chleba (nie tylko witariańskiego) lub jako dodatek do obiadu czy kolacji. Składniki: - 10 ładnych pieczarek, - kilka gałązek natki pietruszki, - 3-4 łyżki tłoczonego na zimno oleju lnianego, - 2 łyżki octu jabłkowego, - 1 mały ząbek czosnku - przeciśnięty przez praskę, - sól, pieprz. Wykonanie

Co na wege obiad?
Sałatka z kalafiorem i ziemniakami 358

sałatka jest takim powiewem lata. Młode ziemniaki, młoda marchewka, ogórki małosolne, koperek i oczywiście najważniejszy smak sałatki-chrupiący kalafior, wszystko w słonecznych kolorach i smakach lata. Idealna sałatka na kolację i na grilla do pieczonego mięska. Składniki: pół dużego kalafiora 6 ziemniaków 4 jajka ugotowane na twardo 1 czerwona cebula 4 ogórki kiszone lub małosolne 3 duże marchewki pęczek koperku

na moim stole...
Zapiekanka z cukinią 307

Szybki, letni obiad albo kolacja. Nasza wersja była o tyle wspaniała, że cukinie i zioła zrywaliśmy w ogródku, a musicie przyznać, że nie ma nic przyjemniejszego niż zajadanie świeżutkich warzyw. Danie możecie odchudzić używając razowego makaronu (my akurat nie mieliśmy) i pozbywając się sera (chociaż tego akurat nie polecam).     Składniki (na kilka sporych porcji): 1 cukinia

Sto kolorów kuchni
Waniliowe placuszki ryżowe z owocami 147

Pewnie nie raz zostaje Wam z obiadu ugotowany ryż - te racuszki to świetny pomysł na jego wykorzystanie. Stanowić moga one pyszny deser lub kolację, a nawet sam obiad. Pysznie smakują zarówno na ciepło, jak i na zimno. Ja podałam je ze śmietanką i owocami. I jeszcze jedno - szybko znikają, więc jeśli chcecie je zrobić dla całej rodzinki to lepiej

Kto ugości moich gości?
Miniserniczki z malinami i białą czekoladą 133

Kocham maliny. Z niecierpliwością czekam na sezon malinowy i kiedy już nastąpi, mogę jeść te małe, niepozorne owoce na śniadanie, obiad i kolację. W zanadrzu mam jeszcze kilka przepisów na malinowe ciasta, a miniserniczki to tylko przedsmak :) Składniki: 1/2 kg twarogu mielonego 3 jajka 1 opakowanie budyniu waniliowego 100ml kremówki 50g białej czekolady 2 łyżki miodu 12 malin Przygotowanie: Śmietankę

Cakes By Kejt
Sałatka od Gosi 287

Moja koleżanka Gosia z Tyczyna zrobiła kiedyś taką sałatkę. Bardzo mi posmakowała. Jest prosta i szybka w wykonaniu. Można ją zrobić do obiadu, na kolację czy do grilla. Polecam :) Składniki: pół główki sałaty lodowej 2-3 pomidory cebula czerwona sałatkowa serek śmietankowy w plastrach sos francuski oliwa Wykonanie: Plasterki sera rozkładamy na półmisku. Sałatę kroimy i wrzucamy na ser. Cebulkę

Pyza i Surówka
"Mój lekki dzień z Sunny Corn" śniadanie, obiad, kolacja 112

oliwa Warzywa pokroiłam na małe kawałeczki, podsmażyłam i załam bulionem  Po kilku minutach, kiedy warzywa były miękkie zmiksowałam i posypałam płatkami chili.  Kolacja jajecznica od ekologicznych kurek, sałata i szczypiorek. Dzień był lekki i bardzo przyjemny. Czułam się radośnie i miałam dużo energii do działania. Czuje wiosnę

AZgotuj!
Cztery dni w Wenecji mój punkt widzenia 211

Zdarza się, że restauracje mają menu turystyczne i to jest w porządku. Inne informują, że nie pobierają opłat za coperto. Następnym razem poszukamy mieszkania z aneksem kuchennym, aby na kolację zjeść świeże produkty zakupione na targu w Rialto. Nie zawiedzie Was: kawa, pizza i lody oraz restauracje w na wyspie Lido. Zwiedzanie:  Pałac Dożów i Piazza San Marco najlepiej

Bułki drożdżowe z pieczarkami i cebulą 120

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE           Smaczne bułeczki drożdżowe to idealne rozwiązanie na śniadanie lub kolację. Zrobienie takich bułeczek nie jest trudne, a w smaku są naprawdę dobre. Bardzo szybko zniknęły z naszego stołu. Składniki: Ciasto: - 500g mąki - 250ml wody - 40g drożdży - 1 łyżeczka soli

Pan i Pani Smith w kuchni
Placki z dyni 143

Podczas jednej z wizyt wspólnie je przyrządzaliśmy. Zrobiliśmy je z kilku porcji. U nas w rodzinie wszystko przyrządza się z kilku porcji:) Jedliśmy je na śniadanie obiad i na kolację. Następnego dnia trochę je urozmaiciliśmy smarując dżemem truskawkowym a mąż dodatkowo dodał ser pleśniowy.  Polecamy! Składniki: - 0,7 kg zmielonej dyni - 4 jajka - pół szklanki śmietany lub jogurtu bałkańskiego

Śledzie - Przysmak gajowego 156

Teraz coś co idealnie pasuje na imprezę, na święta a przede wszystkim na kolację. Przysmak gajowego to nasz ulubiony sposób przygotowania śledzi. Dlatego przepis trafia na bloga. Smak  potrawy jest wyrazisty i zaspokoi nie jedno wybredne podniebienie. Składniki: - 50 dag solonych filetów śledziowych - około 15 dag suszonych grzybów - mały koncentrat pomidorowy - 2 czerwone cebule - 1/4 szklanki żurawiny - ziele angielskie

Pan i Pani Smith w kuchni
Łatwa zupa z curry i warzywami / Easy curry and vegetable soup 183

Uwielbiam zupy! Mogę je jeść codziennie na śniadanie, obiad i kolację Dokładnie tak w dniu wczorajszym raczyłam się przepyszną zupą z czerwoną pastą curry, imbirem, chili i warzywami takimi jak kalafior fasolka szparagowa i kapusta. Wbrew pozorom nie jest zbyt pikantna, z wciąż jędrnymi warzywami, a wykończona jest śmietanką wymieszaną z jogurtem. Zupa ta jest gęsta, bezmięsna i przepyszna, polecam

karmelowy
Energetyczny koktajl malinowy 133

Kolejny sposób na wykorzystanie pysznych malin. Zamroziłam ich trochę, żeby móc się cieszyć takimi koktajlami w zimie :) Taki koktajl świetnie nadaje się na posiłek pomiędzy obiadem a kolacją. Płatki owsiane czuć między zębami, jeśli ich nie lubicie, zrezygnujcie z nich. Ja je dodaję, żeby móc potraktować taki koktajl jako jeden z posiłków, dający energię i sycący. Do tego świetny utwór

Corner With Recipes
Grzanki z pieczarkami, ogórkiem kiszonym i serem 160

Pyszna kolacja, trochę mało dietetyczna, ale tak dobra, że warto zgrzeszyć. Widok również jakoś mało apetyczny, ale nie zrażajcie się ... ;) Dla jednej osoby: - 2 kromki chleba na zakwasie - 2 małe pieczarki - 1 ogórek kiszony - ser, wedle uznania - oliwa - sól, pieprz do smaku, bazylia, papryka słodka, pieprz ziołowy, czosnek granulowany Pieczarki, ogórka i ser pokroić w kostkę. Kromki chleba skropić oliwą