śniadanie - 17689 przepisów (strona:546/1180)

Koktajl odprężający z płatkami owsianymi 96

najbliższym czasie zajmę się koktajlami. Różnymi. Dziś odprężający, który także zaspokoi głód i świetnie nadaje się na II śniadanie. Składniki: cytryna grapefruit pomarańcza  brzoskwinia limonka 2 łyżki płatków owsianych  listki melisy Wyciśnij sok z cytrusów jeśli  będzie ci się chciało to najlepiej wyfiletuj

Zapiekane jajka z pomidorami i mozarellą 134

Proponuję zapiekać na kolacje, na obiad i śniadanie też... Składniki na 3 porcje 2 duże pomidory  -najlepiej takie, które zawierają mało wody opakowanie małych kuleczek mozzarelli  sól papryczka chilli 3 jaja ( ja miałam jajka 2 - żółtkowe) liscie bazylii do przybrania grzanki Pomidory pokrój w kostkę dopraw solą i papryką

Piernikowo -bananowy koktajl na bazie mleka sojowego 117

mnie pycha:) Wzięłam : szklankę mleka sojowego banan 1 łyżeczkę siemienia lnianego - bez niego nie ma moich koktajli szczypta przyprawy piernikowej lub 2 szczypty Świetny na drugie śniadanie, ale także na deser nie pogardziłabym nim;) Fajny smaczek

Gwiazdkowe bułeczki z nadzieniem do makowca 112

pierwszy dzień świąt na śniadanie będą u mnie bułeczki z nadzieniem do makowca. Jeśli zostaną resztki nadzienia, będę wiedział jak je wykorzystać, ale najpierw zrobiłam pierwsze przymiarki. mała puszka gotowego maku z bakaliami 2,5 szklanki mąki pół opakowania suchych drożdży 3 jajka+ 1 żółtko 2 łyżki miodu łyżeczka gęstej esencji waniliowej 1 łyżka roztopionego masła

"Mój lekki dzień z Sunny Corn" śniadanie, obiad, kolacja 111

nich pomyślałam.  Są smaczne same, bez żadnych dodatków. Lubię takie chrupacze. Ale ja postanowiłam spędzić z nimi cały dzień.  Zaczęłam od lekkiego śniadania. Serek wiejski i gorące maliny. Trzeba jednak uważać , aby odsączyć serek z nadmiaru śmietanki. Mrożone maliny odparowałam i dodałam łyżkę miodu.  Na obiad Zupa marchewkowa na ostro: 5 marchewek

Gofry gryczane z brokułem i bryndzą 130

słodko i na słono. W piekarniku własnie siedzą krążki banana obtoczone w cukrze. Będą  - jak wyjdą - na słodko. Te z brokułem są pyszne. Mogą być spożywane na śniadanie czy kolacje. U mnie dziś występują jako obiad:) 200 gram mąka gryczana  250 ml mleko 1 szt jajo 0,5 łyżeczka sól 1 łyżeczka proszek do pieczenia Wszystkie składniki

Cztery dni w Wenecji mój punkt widzenia 211

lody i kawa nie zawiodły. Nie zawiodła też kultura i zabytki. Miasto całe. Cztery dni wystarczyły, ale zostałabym dłużej.  Nasz hotel. Locanda Casa Querini. W przystępnej cenie, ze śniadaniami. Tylko pięć pokoików. Kameralnie. Cicho. Ślepa uliczka, turysta tu się raczej nie zapuści. Goście to prawie sami amerykanie. W cichym miejscu 5 minut od Placu San Marco. Minusem było

Warsztaty fotografii kulinarnej z Via Art 181

kielichu Restauracja OFF - mogliśmy wybrać dowolne miejsce na fotografowanie. Wielka przestrzeń i mnóstwo mażliwosci na kreację zdjęć. Drukarnia OFF to połączenie piekarni, kawiarni i bistro.   Można zamówić pyszne śniadanie i zajadać sie pieczywem wypieanym na miejscu. Kaczka na puree marchewkowym Kucharze przygotowali dla nas obiekty fotografii. Dania były różne. Pięknie wystylizowane. Najprzyjemniejsze było to, że fotograwowanych dań

Gryczanki od teraz moja przekąska do torebki 133

RawAnd Happy    przygotowała dla osób pragnących zrdowych przekąsek niezykle smaczne Gryczanki. Chciałam z nich coś przygotować bo znakomicie pasują na śniadanie, do jogurtu, owoców  - ale one bronią sie same. Są pyszne same w sobie. Przygotowałam letnią sałatkę owocową: borówki amerykańskie morele sok z pomarańczy  kilka listków mięty Gryczanki o smaku miodowym  Miewam problemy

Jagodowa owsianka z truskawkami 204

zacząć dzień od smacznego i pełnowartościowego śniadania. Zwyczajna, ale bardzo sycąca owsianka. Najlepiej podawać z sezonowymi owocami, dlatego u mnie są to jagody i truskawki :) SKŁADNIKI: 4 łyżki płatków owsianych górskich 1/2 szklanki wody 1/2 szklanki mleka 1 łyżka cukru 1/2 szklanki jagód garść truskawek Do garnuszka wlać mleko, wodę i cukier. Gdy się zagotuje wsypać płatki owsiane. Gotować

https:KKuchniaMniam
Bułki drożdżowe z pieczarkami i cebulą 119

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE           Smaczne bułeczki drożdżowe to idealne rozwiązanie na śniadanie lub kolację. Zrobienie takich bułeczek nie jest trudne, a w smaku są naprawdę dobre. Bardzo szybko zniknęły z naszego stołu. Składniki: Ciasto: - 500g mąki - 250ml wody - 40g drożdży - 1 łyżeczka soli

Pan i Pani Smith w kuchni
Placki z dyni 143

placki pochodzi od mamy. Podczas jednej z wizyt wspólnie je przyrządzaliśmy. Zrobiliśmy je z kilku porcji. U nas w rodzinie wszystko przyrządza się z kilku porcji:) Jedliśmy je na śniadanie obiad i na kolację. Następnego dnia trochę je urozmaiciliśmy smarując dżemem truskawkowym a mąż dodatkowo dodał ser pleśniowy.  Polecamy! Składniki: - 0,7 kg zmielonej dyni - 4 jajka - pół

Łatwa zupa z curry i warzywami / Easy curry and vegetable soup 182

Uwielbiam zupy! Mogę je jeść codziennie na śniadanie, obiad i kolację Dokładnie tak w dniu wczorajszym raczyłam się przepyszną zupą z czerwoną pastą curry, imbirem, chili i warzywami takimi jak kalafior fasolka szparagowa i kapusta. Wbrew pozorom nie jest zbyt pikantna, z wciąż jędrnymi warzywami, a wykończona jest śmietanką wymieszaną z jogurtem. Zupa ta jest gęsta, bezmięsna i przepyszna

karmelowy
Chleb drożdżowy 132

Wyjątkowo prosty przepis na chleb, inspirację znalazłam w książce kucharskiej „Apetyczna panna Dahl” Sophie Dahl . Przyjemne uczucie jeść na śniadanie własnoręcznie zrobiony chleb :) Polecam! Składniki (1 duży bochenek): - 2 szklanki mąki krupczatki - 2 szklanki mąki pełnoziarnistej - 1 szklanka płatków owsianych - 0,5 szklanki uprażonych pestek dyni - 3 łyżki dowolnych otrąb - 1 duża łyżka suszonych drożdży - 1 łyżeczka soli, bazylii

Corner With Recipes
Bułeczki z nadzieniem malinowym 103

Ulubione śniadanie - na słodko ! Tak zaczyna się u mnie idealny dzień :) Jednak rano z czasem bywa krucho, więc często wieczorami piekę. Kiedy takie bułeczki na mnie czekają, jakoś łatwiej mi wstać ;). Skorzystałam tutaj z przepisu na Domowe bułeczki z książki Przemytnicy marchewki, groszku i soczewicy rodziny Szaciłło, który oczywiście zmodyfikowałam. Muszę przyznać, że bardzo lubię ich przepisy. Szczególnie