kolacja - 33757 przepisów (strona:290/2251)

Białowieża - Marcinek i Stoczek wsród bojarów 151

Prosto z Drohiczyna, korzystając z zaproszenia LOT (Lokalna Organizacja Turystyczna) Regionu Puszczy Białowieskiej , pojechaliśmy do Narewki, do Bojarskiego Gościńca położonego na zakolu rzeki Narewka. Tam zjedliśmy kolację przygotowaną przez szefa kuchni Andrzeja Krajewskiego. Restauracja Bojarski Gościniec specjalizuje się w daniach kuchni wschodniej. Solianka – zupa mięsna lub rybna przyrządzona z dodatkiem ogórków kwaszonych, koncentratu pomidorowego, zrumienionej cebuli, ewentualnie kaparów i oliwek(...)oraz soku z cytryny, podprawiona śmietaną. Kaczka pieczona z jabłkami. Baranina. Ciasto czekoladowe. Wino z Winnicy Jasiel. Wódka zbożowa naturalna z manufaktury Old Polish Vodka . Po kolacji czas spać po długim i pełnym atrakcji dniu, tym bardziej że następny dzień również zapowiada się ciekawie. Nocowałyśmy w pokojach gościnnych Bojarskiego Gościńca, mieszczących się w budynku stacji carskiej z XIX wieku. Budynek

królestwo garów
Drożdżówki waniliowe z rabarbarem i powidłami śliwkowymi  75

Wczoraj rozpoczął się kolejny rok zmagań uczniów w szkołach. Z tego co wiem, drożdżówki wracają do szkolnych sklepików☺ Czy nie byłoby jednak zdrowiej samemu upiec kilka

Kalafior w omlecie z bekonem 123

Kalafior w omlecie z bekonem był syty i przepyszny! Nigdy wcześniej nie wpadłam na pomysł by na obiado-kolację podać kalafiora zapiekanego w jajku z bekonem – aż do wczoraj. Fakt, nie odkryłam jeszcze wszystkich smaków i połączeń przeróżnych składników, dlatego też ogromnie się zdziwiłam, odkrywając nowe podczas wczorajszego obiadu. Gdy szukałam pomysłu na obiado-kolację i natknęłam […] The post

Magiczny Garnek
Lasagne bolognese 131

wiecie co zrobić na romantyczną kolację we dwoje? Mamy dla Was przepis na domową LASAGNE BOLOGNESE , którą na pewno zachwycicie swoją drugą połowę! Składniki: 15 płatów makaronu lasagne 200 g parmezanu sos boloński sos beszamelowy Sos boloński: 4 łyżki oliwy z oliwek 1 cebula 1 marchewka 250 g mięsa wołowego 250 g mięsa wieprzowego

Menmagazine
Polędwica wieprzowa z grila 164

Sezon grillowy na finiszu. Pogoda pozwala nam maksymalnie wykorzystać ten czas. Może zakończycie go naszą propozycją? Polędwica wieprzowa z jarzębiną z dodatkiem marchewkowych frytek. Serdecznie zapraszamy

Kotleciki ziemniaczane z sosem pieczarkowym 149

Jestem prawdziwą pyzą ziemniaczaną! Ziemniaki to moje ulubione warzywo, które mogłabym jeść każdego dnia i pod każdą postacią. Dzisiaj moja propozycja na kotleciki z sosem pieczarkowym

Sałatka z wędzoną makrelą, jajkiem i oliwkami 141

bardzo smaczna. Dodatkowego smaku dodaje jej świeża bazylia oraz aromatyczny sos miodowo-musztardowy z sokiem z cytryny, świeżo wyciśniętym z praski czosnkiem i oliwą z oliwek. Na śniadanie, kolację czy przekąską w ciągu dnia idealna! Porcja energii i zdrowia, jaką w naszej rodzinie lubimy najbardziej:) A gdy jesteście na jakimkolwiek wyjeździe na urlopie zabierzcie ją ze sobą na kolację

Zasmakuj Kuchni
Chłodnik z ogórkami i rzodkiewką 99

Chłodnik to zupa idealna na okres letni. Choć pogoda ostatnimi czasy nas nie rozpieszcza, świeżych warzyw mamy pod dostatkiem, stąd zrodził się pomysł na tą pyszną

Placuszki jogurtowe ze śliwkami 99

Już dawno na śniadanie nie jedliśmy placuszków, które tak uwielbiamy. Dlatego korzystając z pełni sezonu na śliwki, dzisiaj na śniadanie serwujemy puszyste placuszki z owocami. Proponuję

Nadziewane pomidorki 117

Dziś szybki i prosty przepis na nadziewane pomidorki. Uwielbiam to czerwone warzywo właściwie w każdej postaci. Od czasu do czasu przygotowuje jednak na kolację pomidorki nadziane farszem. Dziś polecam Wam lekki i szybki farsz z białego sera, prażonych pestek dyni, rzodkiewki i innych dodatków Spróbujcie. Takie pomidorki możecie również podać na przyjęciu. Składniki: 2-3 pomidory 100 g białego serka

Słodkie okruszki
Co Lila jadła w środę? 18 (pomysły na dania dla dzieci i nie tylko) 136

prędzej coś z niej przygotujemy. Spontanicznie zrobiliśmy kaszę z warzywami. Jeśli jeszcze nie jadłaś tej kaszy to kup ją przy najbliższej okazji - jest pyszna! Smakowała bardzo.... Podwieczorek i kolacja 18:00 Bułka orkiszowa z twarożkiem i pomidorkami z naszego ogródka. Pół bułki Lila zjadła od razu, a drugą część trochę później więc to taki podwieczorek - kolacja w jednym. Jeśli podoba

lady-och-mistrzyni.blogspot.com
Kurczak Zagrodowy faszerowany pieczarkami 159

Nie jest już dla Was pewnie tajemnicą, że spośród wszystkich mięs, szczególnym uczuciem darzymy drób i kurczaki Ostatnio zarekomendowano nam Kurczaka Zagrodowego . Są one karmione wyłącznie

„Retro Warzywa” – recenzja 121

W ubiegłym tygodniu dotarła do nas przemiła przesyłka od Wydawnictwa SAMO SEDNO, która nosi intrygujący tytuł „Retro Warzywa”. Treść książki, autorzy Paweł Łukasik i Grzegorz Targosz

Co Lila jadła w środę? 17 (na wakacjach) 127

krupnik. Brakuje w nim zieleniny, ale zapomnieliśmy kupić, ups!  II Danie Kasza kuskus, warzywa mrożone i mięso z indyka.  Podwieczorek Winogrona, borówki i wafelek ryżowy. Kolacja Kolację zjedliśmy w Ikea Gdańsk. Dla Lilci wybraliśmy porcję warzyw i klopsiki wegańskie. Zjadła wszystko.  Jeśli podoba Ci się ta seria wpisów, korzystasz z tego - daj znać. Jeśli chcesz być

lady-och-mistrzyni.blogspot.com
Jogurt z jagodami, masłem orzechowym i kokosem 113

Lubię takie spontaniczne pomysły na kolacje. Z kilku składników można przygotować przepyszny słoiczek, wypełniony po brzegi. Tym razem królowały jagody, nasiona chia, masło orzechowe i kokos. Szybka, ale zdrowa kolacja lub śniadanie, do przygotowania nawet na ostatnią chwilę, przed wyjściem do pracy.  Jogurt z jagodami, masłem orzechowym i kokosem Składniki: 125 g jogurtu naturalnego 4 łyżki jagód 1 łyżka