kolacja - 33757 przepisów (strona:278/2251)

Chlebek Naan pyszny dodatek do dań kuchni indyjskiej 106

zawsze obowiązkowe danie przy odwiedzinach w hinduskich restauracjach.     Tym razem chlebek Naan zrobiłam sama, okazał się być bardzo prosty w zrobieniu. Zrobiłam go jako dodatek do kolacji hinduskiej, którą wspólnymi siłami zrobiliśmy z Przyjaciółmi. Wszystkie chlebki zniknęły, co oznacza że smakowały :) Powiem Wam, że warto ten chlebek przygotować nawet tak o do chrupania przy czytaniu książki.   Chlebek(...)Każdy z placków piekł się około 5-6 minut do przyrumienienia. Jeśli chcemy placki czosnkowe od razu po wyjęciu smarujemy je masłem czosnkowym. Tak wyglądał nasz stół w czasie kolacji :) Smacznego ! Chlebek Naan pyszny dodatek do dań kuchni indyjskiej

Kuchnia na wzgórzu
Koktajl truskawkowy na zakończenie sezonu truskawkowego 125

Witajcie Kochani po długiej przerwie. Dawno nie zamieszczałam nowych przepisów. Dawno nie było u mnie smacznych propozycji na różne okazje: obiady, kolacje, czy też desery. Dlaczego mnie nie było? Sprawy rodzinne, domowe i osobiste wzięły górę nad wszystkim. W tym czasie po prostu byłam gospodynią domową, jak każda kobieta. Robiłam wszystkie przetwory do spiżarni, które są zamieszczone na blogu(...)Przede mną jeszcze mój urlop i wyjazd na nasze wakacje. Ale to za chwilę... Póki co, mam jeszcze coś dla Was, może jakaś propozycja   na śniadanie, deser, czy kolację przypadnie Wam do smaku... Na zakończenie sezonu truskawkowego zrobiłam ulubiony koktajl moich wnuczek. Ale przyznam, że my, dorośli też go bardzo lubimy.   Taki koktajl to Nr jeden, kiedy tylko

Kuchnia u Krysi
Jajecznica z kurkami 127

Jajecznica z kurkami to propozycja na śniadanie albo kolację, której chyba nikt nie odmówi. W końcu udało mi się uzbierać kurki, co wcale łatwe nie było, bo rosną w mchu i jakoś niewidocznie jak do tej pory dla mojego sokolego wzroku ha ha ha (żarcik). Pierwsze co mi przyszło namyśl jak je zobaczyłam to pyszna jajecznica )). Uwielbiam kurki w takiej

Pieguskowa Kuchnia
ROGALIKI ŚNIADANIOWE MLECZNO-MAŚLANE 93

same znalazły się na moim blogu. No i są, rzeczywiście wszystko to, co napisała Jola jest prawdą i rogaliki zostały w ekspresowym tempie pochłonięte przez moją rodzinkę na dzisiejszą kolację. Zdecydowanie polecam i dziękuję Joli i Margarytce klik za podzielenie się fantastycznym przepisem. Rogaliki za pewno upiekę nie raz:) ROGALIKI ŚNIADANIOWE MLECZNO-MAŚLANE 500 g mąki pszennej

CHLEBEK Z FETĄ I ZIOŁAMI 107

Pyszny chlebek z fetą i aromatycznymi ziołami to zdecydowanie „must have” tego lata. Idealny na piknik, grilla czy ot tak na kolację. Przygotowanie ciasta zajmuje dosłownie kilka minut i po upieczeniu możemy się cieszyć takim oto bochenkiem. Dodatki można dowolnie modyfikować, ale takie, ziołowe zestawienie z fetą jest ( jak dla mnie ) idealne. CHLEBEK Z FETĄ I ZIOŁAMI /proporcja

Pieguskowa Kuchnia
PASZTET Z UDEK KURCZAKA I PIECZAREK 167

sklepie, bo zwyczajnie nie mam zaufania do jego składu. . Pracę rozkładam sobie na dwa dni. Zazwyczaj mięso duszę wieczorem, a na drugi dzień mielę, doprawiam i piekę. Na kolację mam już gotową całkiem sporą porcję pysznego, świeżutkiego pasztetu. PASZTET Z UDEK KURCZAKA I PIECZAREK /keksówka 28×9 wg Magdy 4 udka z kurczaka 250 g pieczarek 1 marchewka

Jajka w sosie ogórkowo-koperkowym 209

Proste a cieszy! Małe a sycące! Jajka w pierzynce nad wyraz kuszące Dziś proponujemy wspaniały sposób na urozmaicenie śniadania. Nie czekajcie na święta. Zafundujcie sobie jajka

Sałatka z razowym kuskusem z cukinią i serem feta 222

Jakiś czas temu dostaliśmy od sklepu naturo.pl paczkę pełną pysznych i zdrowych produktów. Zainspirowało mnie to do zrobienia szybkiej i pysznej sałatki z kuskusem i smażoną

Zupa kalafiorowa z fasolką szparagową 248

Szukaliśmy czegoś lekkiego na gorące, letnie dni i nasz wybór padł na zupę kalafiorową, w nieco odświeżonej za sprawą fasolki szparagowej, wiosennej wersji. Poddajemy ją Waszej

Snickers 715

Domowa wersja jednego z najpopularniejszych batonów na świecie.   Ja osobiście wolę Marsa, ale ciasto z nim jako głównym składnikiem jest zdecydowanie za słodkie, nawet dla

Masło orzechowe 100% - Hardkorowy Alvin 123

cukier. Delikatnie roślinny smak idealnie łączy się zarówno ze słodkimi jak i wytrawnymi dodatkami a to powoduje, że ma się na nie ochotę na śniadanie, obiad, deser i kolacje (i w okresie między kolacją a śniadaniem też xD). Podsumowanie: Od początku wiele od tego masełka oczekiwałyśmy i w ogóle się nie zawiodłyśmy. Głębia smaku orzechów arachidowych doskonale została tutaj zawarta

Candy Pandas
Pieczone młode buraczki i książki na urlop 123

przed innymi i znaleźć rozwiązanie zastępcze, bo ślub z młodzieńcem spoza stanu nie wchodził wtedy w rachubę. Narrator wygrzebuje zatem ze swej pamięci wspomnienia z dawnych lat sprzed pamiętnej kolacji, która spowodowała, że drogi młodego pokolenia arystokracji się rozeszły. Po przeczytaniu książki mam wrażenie, że jej celem nie jest odkrycie sekretu kobiety, ale pokazanie życia śmietanki towarzyskiej Londynu(...)tych po późne 90-te XX wieku. W długich monologach i wspomnieniach narrator wprowadza nas w świat rautów, bali, wystawnych kolacji, bogatych toalet czy początków tzw. sezonów, na których dziewczęta debiutowały w towarzystwie. To życie z biegiem lat bardzo się zmieniło, bo zmieniały się wartości. Dawniej organizacja przyjęć i bywanie w towarzystwie były głównym zajęciem socjety. Z czasem musiała

Weekendy w domu i ogrodzie
Romantyzm do jedzenia, czyli przecier różany 140

sezon ślubny w pełni, niemal co weekend przygotowujemy więc przynajmniej jeden tort weselny), ale też własne, zbliżające się wielkimi krokami, wesele. Dzisiaj na przykład po południu idziemy na próbną kolację; szczerze mówiąc, już nie mogę się doczekać. Po pierwsze, szef kuchni wygląda na człowieka, który nie tylko zna się na swojej pracy, ale też szczerze ją lubi. Po drugie, już(...)lutego próbujemy z C. wybrać się gdzieś na kolację, a naszym największym osiągnięciem w tej materii przez ostatnie pół roku ciągle jest pizza na wynos. I kurczak z KFC (to taka nasza słabość, na którą pozwalamy sobie przy okazji każdej wizyty w Polsce). Perspektywa trzydaniowego posiłku jest więc niezwykle kusząca. I tak, obiecuję; opowiem Wam wszystko. Tymczasem dzisiejszy wolny dzień

Pożeraczka, czyli raz adobrze
KASZA JAGLANA na 5 szybkich sposobów – smacznie i zdrowo! 182

nich możesz przeczytać tutaj . Jest odpowiednia do stworzenia wielu dań – zarówno na słodko, jak i na słono. Możemy z niej zrobić posiłki odpowiednie na śniadanie, obiad, czy też kolację. Kasza jaglana posiada szerokie zastosowanie i w dzisiejszym filmiku właśnie to pragnę Ci pokazać. Zobaczysz w nim przedstawienie pięciu potraw z kaszy jaglanej, których przygotowanie jest bardzo proste i szybkie

Via Gusto
Brownie z truskawkami 240

Połączenie bardzo słodkiego ciasta z soczystymi truskawkami. Czekolada i owoce, czy może być lepsze połączenie? Chyba nie:) Bardzo szybkie w przygotowaniu ciasto dla prawdziwych łasuchów. 1