ryby - 22088 przepisów (strona:1039/1473)

Tost z łososiem, awokado i mozzarellą / Salmon, avocado and mozzarella toast 279

Dziś przedstawiam kolejny pomysł na szybkie i pyszne śniadanie. Rumiane i chrupiące tosty z wędzonym łososiem, awokado i mozzarellą z pewnością zaspokoją głód na długi czas

karmelowy
Placki serowe z makrelą w oleju 116

Przepis podstawowy na placki z jajek i żółtego sera znajdziecie tu - klik , a ich wzbogaconą wersję tu - klik . Uwielbiam je i dość często robię! Ostatnio mi

Di gotuje
Grzanki czosnkowe z pastą rybną 200

„JEDYNE TAKIE WAKACJE Z SEKO” Składniki: 1 słoiczek makreli w oleju Seko 1 mała bagietka 1 szalotka 2 łyżki serka kanapkowego śmietankowego sól, pieprz 2

czarrna od kuchni
GRYCZANE PLACKI Z TUŃCZYKIEM 211

Obiad na szybko? Proszę bardzo👆👆 Idealne również na wynos do jednego pudełeczka, które można spożywać na zimno. Z sosem czosnkowym, warzywami i jesteśmy syci na kilka

Zdrowie i pysznie na talerzu
Karwia 2016 113

Tegoroczny lipcowy urlop spędziliśmy w dobrze już nam znanej Karwi. Z niecierpliwością czekaliśmy na obiady dnia w Barze Tadeusz! W tym roku - prócz tradycyjnych obiadków ryba + frytki - postawiliśmy na gofry! W poszukiwaniu tych idealnych przeszliśmy całe miasto - ale udało się! Zakosztowaliśmy też naleśnika po meksykańsku - który nie zrobił na nas szczególnego wrażenia... Super nowością były smażone sardynki - na przekąskę

Lena Gotuje
Wytrawny frgál na Lysej Horze 113

przygotowanej na przyjęcie turystów, dzięki wielu parkingom. Szlak czerwony, który zaczyna się koło dworca początkowo jest bardzo nudny, bo prowadzi po asfaltowej drodze. Później jest jak to mawiał komisarz Ryba niewiele lepiej, ale ... lepiej , bo idziemy lekko kamienistą stromą drogą. Dopiero widoki, jakie potem nam się pokazują powodują, że staje się to bardziej emocjonujące :) Od czasu do czasu spotykamy symboliczne

Kryzysowa Książka Kucharska
Sos pomidorowy z fetą i chili 169

chlebowych, grzanek. Może stanowić bazę do dań z makaronów, ryżu, kasz. Jeśli zamienimy fetę na kolendrę to z takim sosem możemy łączyć z apetytem na talerzu smażoną lub pieczoną rybę i inne warzywa. Smakuje podany zarówno na zimno jak i ciepło, w zależności do jakiego dania ma nam posłużyć. Głównym składnikiem sosu jest passata - przetarte pomidory  Jamar

Zasmakuj Kuchni
Tortille z tuńczykiem i porem 481

Składniki: 1 tortilla 30 cm 1 serek chrzanowy 150 g 1 średni pomidor 1 puszka tuńczyka w kawałkach kawałek pora sól, pieprz Przygotowanie: Pomidora obrać ze

czarrna od kuchni
Szafranowe udka z kurczaka z berberysem 136

każdy lubi szafran , ja uwielbiam! Dodaję go do wypieków i lodów . Jest to przyprawa, którą ma wszechstronne zastosowanie w mojej kuchni. Idealnie komponuje się z mięsem ale również i rybą . Szafranowe udka z kurczaka Składniki: na 4 porcje 4 udka z kurczaka 2 łyżki masła 4 łyżki suszonego berberysu 0,5 g zmielonego szafranu 2 łyżeczki cukru 2 łyżki wody

codojedzenia
Przykładowy jadłospis odchudzający 1500 kcal #2 130

pesto, zawiń w folię aluminiową i upiecz w piekarniku (około 30 minut w 180 stopniach) 2. Fasolkę ugotuj w lekko osolonej wodzie. 3. Kaszę ugotuj z dodatkiem kurkumy. 4. Rybę zjedz z fasolką i kaszą. PODWIECZOREK K:195.4kcal / B:3.6 g/ T:7,5 g/ W:26.8 g/ Bł:3.8 g CIASTO FASOLOWE Z CHILI (PRZEPIS NA 8 PORCJI

Powiedz dietom nie
Pesto bazyliowe do makaronu i na kanapkę. 189

sera, albo dodać mniej słony, pokrojony drobno ser żółty. Osobiście wtryniam pesto na grzankach z pomidorem. Makaron stosuję jako dodatek do dań. Możecie na wierzchu takiej potrawy ułożyć np rybę/kurczaka, nawet klopsiki. Wszystko zależy od tego co Wam się zamarzy. Patrząc na ilość filmików z niemowlakami BLW, jedzącymi spaghetti, to makarony rządzą u rodziców w kuchni. Poniżej macie inną

Krupeczki
Makaron z krewetkami przepis z Singapuru 156

Powiem tylko pyszny. Dostałam ten przepis od jednej Angielki. W miseczce wymieszać sos sojowy, sos rybny, curry,oliwę sezamową. Makaron zalać wrzącą wodą i zostawić na

Kuchnia Pokoleń
DIETETYCZNA PASTA Z MAKRELI + FILMIK 117

Pasta z makreli z dodatkiem twarogu i warzyw jest pastą bardzo smaczną i szybką w przygotowaniu. W dodatku jest dietetyczna i lekka. Najlepiej jeść ją z

Kulinarne Fantazje Marioli
Wędzona makrela z ogórkową salsą 148

Wydawałoby się, że salsa może być tylko z pomidorów, no cóż ja zrobiłam ją z ogórków kiszonych. Salsa wywodzi się z Meksyku i jest to rodzaj

Smaki Ewy
Fasolka z czerwoną cebulą, pomidorkami i balsamico winegret wg Aleex 138

Poddusić ok. 3 minut. 8. Dodać fasolkę. Wymieszać. 9. Zestawić patelnię z palnika. Przykryć i zostawić na kilka minut. 10. Podawać jako jarzynkę do obiadu. Świetnie smakuje ze smażoną rybą i ziemniakami z bazylią. Smacznego