kolacja - 33757 przepisów (strona:306/2251)

Śniadanie lub Kolacja 300 kcal - wersja II 170

Koniecznie proszę zapoznać się o informacji na temat kiełków,  powinny być nieodłącznym elementem kanapek!   Kiełki są bombą witaminową , równocześnie ich wartość kaloryczna jest znikoma.   Śniadanie lub Kolacja 300 kcal Bułka grahamka 1 średnia sztuka = 80g = 200 kcal Serek kanapkowy   do smarowania lub pasta ze sklepu łyżeczka = 12 kcal Chuda wędlina drobiowa   2 plastry

IzaGotuje
Śniadanie lub Kolacja 300 kcal - wersja III 170

maślankę. Koniecznie proszę zapoznać się o informacji na temat kiełków,  powinny być nieodłącznym elementem kanapek!   Kiełki są bombą witaminową , równocześnie ich wartość kaloryczna jest znikoma. Śniadanie lub Kolacja 300 kcal   Wafle ryżowe 4 krążki = 40g = 156 kcal Serek kanapkowy   do smarowania   lub gotowy produkt ze sklepu 1 płaska łyżeczka = 10 kcal  Chuda polędwica drobiowa

Śniadanie lub Kolacja 300 kcal - wersja VI 243

się o informacji na temat kiełków,  powinny być nieodłącznym elementem przynajmniej jednego posiłku dziennie!   Kiełki są bombą witaminową, równocześnie ich wartość kaloryczna jest znikoma.   Śniadanie lub Kolacja 300 kcal Leniwa Frittata  kawałek 225g = 191 kcal Surówki warzywne   100-200g = 50 kcal  Jogurt naturalny 0%   100g = 50 kcal

IzaGotuje
Śniadanie lub Kolacja 300 kcal - wersja IV 208

Koniecznie proszę zapoznać się o informacji na temat kiełków,  powinny być nieodłącznym elementem kanapek!   Kiełki są bombą witaminową , równocześnie ich wartość kaloryczna jest znikoma.   Śniadanie lub Kolacja   300 kcal Chleb pełnoziarnisty razowy   lub  bezglutenowy 3 kromki 2 kromki = 70g = 150 kcal Serek kanapkowy    do smarowania   lub gotowy produkt ze sklepu

Boquerones smażone - sardele, anchoa smażone 146

sposobie ich przyrządzania.  Na miejscu mieliśmy możliwość spróbować jeżowce. Ponieważ na miejscu nie ma możliwości gotowania, dostaliśmy owoce morza, ryby wędliny i sery, które posłużyły nam do przygotowania kolacji. Ale o kolacji niedługo. W ofercie Złota Hiszpanii jest szeroki wybór ryb i owoców morza: turboty, barweny, sardynki, boquerones, tuńczyk błękitnopłetwy, dorady dzikie i hodowlane, żabnice, piotrosze... krewetki, ostrygi, małże

królestwo garów
Oliver Nasti w Le Victoria Brasserie Moderne 98

mediów Odkryj sekrety wybitnej kuchni Olivera Nasti Godz.: 12:30 Lunch będzie złożony z siedmiu degustacyjnych dań oraz degustacji wina. Liczba gości:12 osób 6 lutego 2015 – PIĄTEK – Kolacja Odkryj sekrety wybitnej kuchni Olivera Nasti 7-daniowe menu oraz degustacja wina Godz.: 19:30 Liczba gości: 50 osób 7 lutego 2015 – SOBOTA – Lunch Odkryj sekrety wybitnej kuchni Olivera Nasti(...)daniowe menu oraz degustacja wina Godz.: 12:30 Liczba gości: 50 osób 7 lutego 2015 – SOBOTA – Kolacja Odkryj sekrety wybitnej kuchni Olivera Nasti 7-daniowe menu oraz degustacja wina Godz.: 19:30 Liczba gości: 50 osób 8 lutego 2015 – NIEDZIELA – Lunch Odkryj sekrety wybitnej kuchni Olivera Nasti 7-daniowe menu oraz degustacja wina Godz: 12:30 Liczba gości: 50 osób

Novotel Warszawa Airport od kuchni 150

Dzięki uprzejmości Novotel Warszawa Airport miałam przyjemność zaprosić kilkoro blogerów (z różnych miast w Polsce, tych w których znajdują się hotele sieci), na warsztaty i kolację z menu degustacyjnym. Większość z nas na miejsce dotarła wczesnym popołudniem, w związku z tym mieliśmy czas poznać się (większość osób się nie znała), pośmiać i... czas bardzo szybko minął...     Kiedy(...)NOVO2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami, żurek... Do tego wino organiczne z selekcji stworzonej specjalnie dla hoteli Novotel.    O zaletach kuchni mieliśmy okazję przekonać się podczas kolacji degustacyjnej, na którą zaprosili nas Pan Marek Przeorski Dyrektor Generalny Novotel Warszawa Airport oraz Pan Marek Derucki Kierownik Gastronomii, a którą przygotował Szef kuchni – Piotr Lasecki. W jej trakcie spróbowaliśmy

królestwo garów
Pieczony pieróg pełnoziarnisty II z mięsnym nadzieniem, czyli ciepła kolacja dla spracowanego Męża 153

Mój wczorajszy obiad był bardzo prowizoryczny. Domyśliłam się, że Męża w pracy tez był nie lepszy. w związku z tym postanowiłam zrobić mu ciepłą kolację - niespodziankę. W weekend Mąż kilkakrotnie odwiedzał mojego bloga tylko po to by popatrzeć i powspominać pizzę - pieroga , którą robiłam jakiś czas temu. Już w niedzielę wieczorem wiedziałam jak i czym Go następnego dnia przywitam(...)względzie nie zmieniło. Również jeśli chodzi o wyrobienie ciasta i przygotowanie blachy także nie zmieniam sprawdzonej procedury. Piekłam sprawdzoną metodą, którą można znaleźć w poprzednich wpisach. Wczoraj na kolację zjedliśmy jednego pieroga. Dziś powalczymy z drugim :) Mąż początkowo niechętny ze zmęczenia, ostatecznie zajadał się ze smakiem, kiwając głową w wyrazach uznania. I oto chodziło - o odczarowanie poniedziałku i trochę radości

Kuchnia po mojemu
Bułeczki pszenno - pełnoziarniste z papryką - sposób na niedzielny kryzys chlebowy i pyszne domowe kanapki 89

lesie. Goście na mężowo - imieninowe ciasto zaproszeni więc pędziliśmy z powrotem, żeby chociaż ogarnąć bałagan i obiad dziecku dać. Obiad zjedzony, goście ciastem posileni. Pozostaje pytanie co zjeść na kolację i poniedziałkowe śniadanie. Wzięłam sprawy w swoje ręce i upiekłam swoje pierwsze bułeczki kanapkowe na drożdżach. Dobre wyszły. Oto przepis na cztery testowe sztuki, które przygotowałam: Składniki: 100 gram mąki(...)minut w temperaturze 200 stopni (bez termoobiegu). Ciepłe bułeczki przykryłam ściereczką. Tuż po upieczeniu skóra była dość twarda, więc aby zmiękły wsadziłam takie ledwo ciepłe do torebki foliowej. Na kolację były w sam raz. Najlepsze były następnego dnia - zmiękły - przeszły aromatem papryki i pomidora. Pyszota. Z wędlinką bądź żółtym serem - polecam. I tak w domowy sposób - kryzys chlebowy zażegnany. Radzę

Tosty, tościaki z opiekacza - dobre na wszystko - smaczne śniadanie czy kolacja w mig 113

jeszcze nie ma niech koniecznie zakupi. A co? Opiekacz do kanapek. Nie jest to broń Boże reklama żadnego konkretnego produktu. Jest to po prostu pomysł na świetne śniadanie czy kolację. Ostatnio nasz Synek odkopał w szafce opiekacz i przypomniał nam o nim. Wypróbowaliśmy go zarówno na śniadanie i  kolację. W obu wersjach posiłek przedni. Tu przedstawiam wersję kolacyjną

Kuchnia po mojemu
Zapiekanki z mozzarellą, prosciutto crudo i suszonym pomidorem oraz pyszna Mężowska jajecznica, czyli kolacja ze śniadaniem z pr 117

soboty mnie nie ma. Dzięki ustawieniu takiego cuda jak automatyczna publikacja udało mi się "wypchnąć" wpisy, które czekały by ujrzeć światło dzienne. A teraz jeszcze pochwalę się zdalnie pożegnalną kolacją ze śniadaniem, które zaserwował nam Mąż przed wyjazdem. Na kolację podano mi i Synuszakowi fantastyczne zapiekanki na wiejskim chlebie, z aromatyczną surową, wędzoną szynką mozzarellą, suszonym pomidorem i ziołami

Sałatka na kolację bez pieczywa. Idealna także do mięs z grilla 299

pyszne jedzenie. Jak to u Mamy spełniły się  moje kulinarne zachcianki. Jedną z nich, którą właśnie zamierzam Wam przedstawić jest pyszna sałatka, która doskonale zastąpi pieczywo przy kolacji czy grillowaniu. A jeśli jeszcze przygotujemy ją odpowiednio to okaże się mega zdrowa. Sprawdźcie sami czy wam podpasują te smaki. Składniki (na 2-3 osoby): 4 ziemniaki ugotowane na parze(...)bardziej mylnego. Syn wcinał aż mu się uszy trzęsły. Samo zdrowie: ziemniaki gotowane na parze bez soli, domowe ogórki kiszone i zielenina z ogródka. Pyszności. Można się najeść na kolację bez jedzenia chleba. A i smak grillowanych mięs pięknie uzupełni taka sałatka. Pyszna!! Teraz już wiem, że warto mi ją robić samodzielnie w przyszłości

Pieczarki portobello faszerowane po liguryjsku 200

dzisiejsza propozycja to pieczarki po liguryjsku, czyli faszerowane czosnkiem, natką pietruszki i bułką tartą. Bardzo aromatyczne, świetnie nadają się na elegancką przystawkę z kieliszkiem wina. My zjedliśmy je na kolację, w towarzystwie chleba opiekanego na oliwie. Było naprawdę pysznie! Pieczarki portobello są coraz łatwiej dostępne, ostatnio widziałam je nawet w kilku popularnych supermarketach. Jeżeli nie możecie ich dostać, zastąpcie(...)czosnek i ostrą papryczkę. Dopraw solą i pieprzem, skrop oliwą i koniakiem/rumem, jeżeli używasz. Napełnij kapelusze grzybów nadzieniem, lekko dociśnij. Piecz przez ok. 20 minut. Podawaj na przystawkę albo kolację. Pasuje do nich opiekany chleb oraz kieliszek wina.  Przepis dodaję do akcji Mopsa "Pieczarkowy Tydzień 2015 "   *** Podoba Ci się ten wpis? Śledź moją stronę na  Facebooku

Chilli Czosnek i Oliwa
Kalafior i brokuł, trochę czosnku... 168

było czasu na zwiedzanie, z okien samochodu zobaczyłam tylko piękną architekturę, dużo kościelnych wież i zaliczyłam ze znajomymi krótki spacer po Placu Andersa. Zjedliśmy naprawdę dobre lody, szybką kolację... i właśnie podczas kolacji nałożyłam sobie na talerz coś, co wyglądało średnio apetycznie, ale smakowało rewelacyjnie. Na początku nie wiedziałam co to jest. Myślałam, że biała rzepa, ale po chwili zobaczyłam

bistro mama
Ryż zapiekany z brzoskwiniami i cynamonem 132

Błyskawiczna propozycja na drugie danie, deser lub kolację. Alternatywa dla tradycyjnego ryżu zapiekanego z jabłkami. U mnie stanowił kolację i do jego przygotowania użyłam ryżu, który pozostał mi z obiadu. SKŁADNIKI: (na 2 małe porcje z kokilek)  1 szkl ugotowanego ryżu 1 łyżka cukru z prawdziwą wanilią 1 łyżeczka cynamonu 1 połówka brzoskwini z puszki 2 łyżki śmietany gęstej