śniadanie - 17689 przepisów (strona:591/1180)

Ciasto słonecznikowo- bananowe z kokosem 175

mnie w domu ciasto zawsze okazuje się drugim śniadaniem (oczywiście, gdy mam akurat wolne lub w weekend), nigdy przenigdy kulturalnie nie zasiadamy po obiedzie z kawą do ciasta, tylko pożeramy je jeszcze ciepłe. Składniki: 4 dojrzałe banany 250 g słonecznika (wykorzystałam papkę, jaka zostaje po domowej roboty śmietanie słonecznikowej) 250 g mąki pszennej 150 ml mleka roślinnego

greenscarf
Drożdżówki z kremem krówkowym i płatkami migdałowymi 159

Często piekę w domu różne słodkie bułeczki. Pyszne na pierwsze czy drugie śniadanie, ale równie dobre na podwieczorek. Ciasto jest mięciutkie. Bułeczki nie są mocno słodkie, a napotkane podczas jedzenia płatki migdałów miło chrupią. Składniki: 500 g mąki pszennej  2 jajka opakowanie drożdży instant szczypta soli 80 g cukru trzcinowego 65 g roztopionego masła 190 g ciepłego mleka

Brzoskwiniowe racuszki 138

Przez kilka lat na "mój" targ przyjeżdżał Pan, od którego zawsze kupowałam brzoskwinie i arbuzy! Czysta poezja! Można było brać w ciemno, a zawsze były idealnie

Razowe placuszki z jagodami 133

Zapraszam Was na pyszne razowe placuszki. Puszyste i bardzo sycące. Z  jagodami. Na jogurcie naturalny.  Składniki: Z przepisu wyszło 9 sztuk. 80 g mąki

Letnie racuszki 122

Zapraszam Was dzisiaj na pyszne racuszki. Chrupiące z zewnątrz, mięciutkie i puszyste w środku.  Skrywają całą masę jagód i cytrynowy smak. Pyszne. Idealne na późne śniadanie. Składniki: 130 g mąki, szczypta soli, 2 łyżki cukru, 1 łyżeczka drożdży, skórka starta z cytryny, 75 ml mleka, 1 jajko, 2 łyżeczki syropu fiołkowego, 100 g jagód W misce wymieszać

Razowo - owsiane crumble z owocami 85

upałach piekłam to crumble wieczorem, kiedy wystygł wkładałam do lodówki - schłodzony z zimnym jogurtem naturalnym był wspaniałą przekąską, deserem czy nawet drugim śniadaniem! Teraz kiedy jest już kilka stopni mniej ciesze się lekko ciepłymi owocami również z dodatkiem jogurtu - uwielbiam to połączenie smaków! Kruszonka jest pyszna, jeśli chcecie żeby było jej więcej zróbcie z półtorej porcji ;)  Składniki

Zielony koktajl 117

Często na drugie śniadanie robię sobie jakiś koktajl. Bardzo je lubię. Często są to wersje owocowe, ale najczęstszym dodatkiem do nich jest natka pietruszki. Zresztą świeżą zieleninę staram się dodawać do wszystkiego, zawsze można przemycić dzięki temu trochę dobroci witaminowych.  Składniki: 1 dojrzały banan, 1 pomarańcza, 1/2 zielonego jabłka, garść szpinaku baby, duży pęczek natki pietruszki, kefir/jogurt odtłuszczony

Wiosenne faszerowane jajka 552

Taka pyszna, wiosenna propozycja. Jajka faszerowane z łososiem, rzodkiewką i kiełkami, idealne na Wielkanocne śniadanie.  Składniki: jajka, wędzony łosoś, kilka rzodkiewek, kiełki - u mnie rzodkiewki i brokuła, cienki szczypiorek, majonez, sól, pieprz Jajka ugotować na twardo, obrać i przeciąć na pół. Żółtka przetrzeć przez sitko, albo rozdrobnić przy pomocy widelca. Łososia bardzo drobno pokroić, drobno posiekać cienki szczypiorek

Zdrowe muffinki z owocami 156

przeglądałam nową książkę  Donny  od razu spodobały mi się te muffinki. Mąka razowa, płatki owsiane, owoce - czego tu nie lubić? Takie muffinki dają nam pyszne, pożywne śniadanie, wspaniały zdrowy deser i fajną przekąskę! Smaczne i zdrowe! Składniki: (18 sztuk) 2 szklanki mąki pszennej razowej, 3 łyżeczki proszku do pieczenia, 110 g cukru trzcinowego, 45 g płatków owsianych

Kulinarna podróż z hotelem Sheraton #BetterWhenShared - Kraków. Część 3 187

czyt. koszy plażowych, leżaków i innych letnich atrakcji. Bardzo klimatyczne, na luzie i z fajną atmosferą.  Piliśmy tam pyszną lemoniadę, ale prócz napoi Forum Przestrzenie oferuje też jedzenie - śniadania, lunch'e, pizze. W ciągu dnia idealne miejsce na relaks, a wieczorem na spotkania towarzyskie i imprezy. Z tego co zdążyliśmy się dowiedzieć w tym miejscu odbywają się również

Kulinarna podróż z hotelem Sheraton #BetterWhenShared - Kraków. Część 4 227

każdej chwili zabieganego dnia można pójść, usiąść na wygodnych kanapach lub fotelach i odpocząć przy drobnym poczęstunku.  Ostatniego dnia naszego pobytu mieliśmy możliwość zjedzenia w tym miejscu wykwintnego śniadania serwowanego przez kucharzy, w ciszy i spokoju - to była gwarancja udanego dnia.  9. SomePlace Else - Hotel Sheraton Kraków, ul. Powiśle 7 Idealne miejsce dla fana sportu - na dużych

Drożdżowe racuchy z jabłkami 110

sumie nie znam osób, które jabłek nie jedzą! Moją babcię wręcz trzeba namawiać do jedzenia innych owoców, bo poza jabłkami świata nie widzi. Ma swoje nawyki i zawsze po śniadaniu idzie z kawą do dużego pokoju i zjada jabłko. Z drugą babcią było podobnie - owszem zjadła inne owoce u kogoś, ale sama nie kupowała nic poza jabłkami. No jeszcze

Śródmieście - Gdynia 144

szary i brąz - cudowne industrialne wnętrze! Czuliśmy się tam swobodnie i miejsce z pewnością ma świetny klimat! Miejsce oferuje kilka burgerowych pozycji, są zupy i kilka dań dodatkowych. Są śniadania, są przystawki! Chyba każdy coś dla siebie znajdzie!  My skusiliśmy się na burgera - w wersji klasycznej i wegetariańskiej z serem halloumi - świetna bułka brioche, pyszne i dobrej jakości

Rosół z kaczki z pierożkami na azjatycką nutę 147

rywalizujemy z innymi blogerami, ale tylko Wy na tej rywalizacji możecie zyskać! Wystarczy, że wejdziecie na   FB marki Tefal , gdzie docelowo będą trzy albumy ze zdjęciami naszych propozycji - śniadania, obiady i desery! Zachęcamy na oddawanie "lajków" i komentowanie zdjęć - jeśli uzbieramy najwięcej lajków będziemy mieli dla Was 6 nagród więcej - 6 super nagród m.in. 2 roboty planetarne

Zimowa granola z cynamonem, sokiem z klementynek, czekoladą i bakaliami 151

Bardzo lubimy mieć słój wypełniony domową granolą - tym sposobem zawsze mamy sposób na szybkie śniadanie lub przekąskę. Wystarczy zalać mlekiem czy podać z jogurtem. Jest pyszna! Z nutką cynamonu, sokiem z klementynek i dużą ilością suszonych owoców oraz orzechów. Znajdziemy w niej mieszankę wielu zdrowych składników - kilka rodzajów płatków i ugotowaną kaszę quinoa! Samo zdrowie!  Składniki: (duża porcja