kolacja - 33757 przepisów (strona:262/2251)

Dietetyczne kanapki na śniadanie 365

Śniadanie to podstawa każdego dnia. Dostarcza nam niezbędnej energii do dalszego funkcjonowania w ciagu dnia. Dietetyczne kanapki na śniadanie to zdrowa propozycja na śniadanie. Kanapki będą

Kulinarnyblog.pl - wiesz jak gotować!
Nie Lada Restobar - nowoczesny bar mleczny 103

smaków. Ale czy jest ktoś, kto nie przepada za czekoladą? Fondant przyrządzony bez zarzutu, a do tego lody waniliowe i sos malinowy. Genialne zwieńczenie posiłku. Życzyłabym sobie, by każdą kolację zakończyć tak smacznym deserem.  Dania Klaudii są smaczne, skomponowane w przemyślany sposób i prezentują się naprawdę ładnie. Mają to restauracyjne zacięcie, ale nie brak im także smaku, takiego, jakiego(...)serdecznie do restauracji Klaudii, która już wkrótce będzie działać także w weekendy. Na co dzień zjecie tam pożywne śniadania i lunche, a lada chwila i smakowite niedzielne obiady czy kolacje. Ja trzymam kciuki za dalsze powodzenie tego miejsca i wierzę, że przybędzie mu jeszcze więcej zadowolonych gości! ☺️ Nie Lada Restobar, Fabryczna 17, Łódź

Cooking Monster
BIAŁA KIEŁBASA ZAPIEKANA W SOSIE CHRZANOWYM 96

Biała kiełbasa zapiekana w sosie chrzanowym to danie idealne nie tylko na świąteczny stół, ale także jako ciepły posiłek na obiad czy kolację. Jeśli podana zostanie na obiad to doskonale sprawdzi się z dodatkiem ziemniaków, a na kolację wystarczy pajda chleba lub ciepła bułeczka. Danie proste, szybkie w przygotowaniu a zarazem bardzo smaczne.  Składniki: * 2 białe kiełbasy (użyłam kiełbasy

Zrób to smacznie
Jak rzuciliśmy wszystko i pojechaliśmy na narty 111

składa się w większości z dań kuchni polskiej z wykorzystaniem najlepszych lokalnych składników. Jednak jak sama nazwa wskazuje, wzbogacona o amerykańską lub argentyńską wołowinę. Wieczorna kolacja była naprawdę udana.   Na deser miejsca zabrakło   Zosia zjadła naleśniki z czekoladową śliwką i pognała z dzieciakami bawić się w sali zabaw(...)anchois i śledzia pod pierzynką z kiełkami rzodkiewki. Na drugie danie wybraliśmy solidne porcje wołowiny z nadzieją, że po całodziennym narciarskim szaleństwie kolacja nie pójdzie nam w boczki 😉 Ja wybrałem steka T-bone, czyli dwa kawałki mięsa polędwicy i rostbefu połączone kością w kształcie litery T. Bogusia zamówiła wiślańskiego

kuron.com.pl
Nie ma jak życie w Madrycie 136

kilka zdjęć. Przede wszystkim Madryt to miasto dla mięsożerców. Na każdym kroku zwierzęce nogi wołające z witryn sklepów i knajpek. To także miasto serów (codziennie na śniadanie i kolacje pożeraliśmy pyszny ser owczy) piętrzących się na półkach także w supermarketach. To także miejsce gdzie rządzi foliówka i wszędzie kazano nam brać torebki. A oprócz tego Madryt to po prostu stolica(...)szpinak i mi smakował tak naprawdę :) Mój szpinak z jabłkiem i rodzynkami. Obłędnie pyszne gaspacho. Wypasiona tortilla i mnóstwem dodatków. Na deserrr nie odmówiłam sobie churros :)  A na kolacje wybraliśmy się znowu do Centrum tym razem na sangrię i tosty... Tost z pomidorem, kozim serem plesniowym i karmelizowaną cebulką oraz drugi z borowikami i mozarellą. Raj! Niestety to jedyny

Dzieje kuchennej Wiewióry
Toskańskie smażone tosty z nadzieniem 113

pierwszego ugryzienia Cóż ser w tym wypadku mozzarella , salami i oczywiście smażony , chrupiący chleb… nie mógł nie trafić w ich gusta Polecam , jako smaczne śniadanie lub kolację . Szybkie , tanie i pyszne ! Składniki na 2 osoby : 4 kromki chleba pszennego , tostowego 2 jajka 2 szklanki mleka 1 kulka mozzarelli 4 plastry salami siekane oliwki z zalewy sól do smaku oliwa

Ogrodnik w podróży
Pucharek "sernikowa rozkosz" 132

Jeśli przejadły się Wam tradycyjne serniki, mamy dla Was zupełnie inne rozwiązanie. Coś co może zrobić każdy, czyli deser, którego głównym składnikiem są serki homogenizowane. Jest

Związek na patelni
WRAP Z TAPIOKI Z WARZYWAMI I SEREM FETA 81

zawiera glutenu. Dziś przygotowałam dla Was przepis na wrapy z tapioki nawodnionej w wersji wytrawnej z warzywami i serem feta. Idealny posiłek na drugie śniadanie lub lekką kolację. Wrapy przygotowuje się bardzo szybko i łatwo.  Przepis ten znalazłam na odwrocie opakowania z tapioką, postanowiłam spróbować i powiem Wam, że już wiem, co jutro znów zjem na kolację :) Składniki

Zrób to smacznie
Jajecznica z pieczarkami 102

Jak wiadomo śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Nie zawsze jednak mamy na nie czas. Najczęściej w pośpiechu łapiemy „coś na ząb” i ruszamy do pracy. Tak

Związek na patelni
Sałatka z kurczakiem, pomarańczą i orzechami 172

Zostało mi z obiadu trochę pieczonego mięsa, zawsze mam w lodówce jakieś warzywa, więc powstała z tego sałatka w sam raz na lekką kolację. Możesz ją także spakować do lunchboxa, ale pamiętaj, by sos do niej wziąć oddzielnie, wtedy sałata zachowa świeżość. Składniki na 1 porcję: 100g piersi z kurczaka lub 70g   pieczonego kurczaka z obiadu 2 garści roszponki

Fabryka pomysłów
Sałatka z szynką i żółtym serem 93

Sałatka z szynką i żółtym serem to pyszna i bardzo prosta do zrobienia sałatka, którą można podać zarówno na obiad, jak i na kolację. Jest bardzo zdrowa i super kolorowa. To przepis na błyskawiczną sałatkę! - sałatka gotowa w 20 minut - świetna również na Wielkanoc - na śniadanie, na obiad, na kolację

AniaGotuje.pl
Polędwiczka w boczku z sosem grzybowym, marynowana w Martini cukinia i puree z musztardą francuską 118

afrodyzjaków, dowiedziałam się, że kobiety w średniowieczu miały doprawdy szalone pomysły, by rozkochać w sobie mężczyznę swoich snów. Wolałabym nie uciekać się do tak drastycznych rozwiązań, uważam, że dobra kolacja i świece działają cuda. I zdecydowanie wystarczą.  Zatem poniżej przepis na kolację nie tylko dobrą, ale doskonałą. Marynowana w Martini cukinia jest świetnym pomysłem. Do tego polędwiczka w boczku

Mango Papaja
Omlet z kiełbasą i kiełkami 188

również ich wersję wytrawną. Dziś zapraszam Was na jeden z moich ulubionych przepisów na omlet z kiełbasą i kiełkami. Pyszne połączenie, które z powodzeniem można podać na śniadanie czy kolacje. Do tego plasterki pomidorków… I nic tylko jeść. Taki omlet przygotujecie dosłownie w kilka chwil. Smak i prostota przygotowania sprawiają, że omlety nam się chyba nigdy nie znudzą Spróbujcie

Słodkie okruszki
Makaron z serem 231

Poznaj mój najszybszy przepis na makaron z serem , czyli cudowne spaghetti z parmezanem! To danie, które przygotujesz dosłownie w kilka minut. Fantastyczne na romantyczną kolację lub na obiad dla zabieganych.  - szybkie i pyszne danie bez mięsa - świetny pomysł na romantyczną kolację - fantastyczny obiad gotowy w kilka minut

AniaGotuje.pl
Menu na tydzień: Zdrowe przepisy dla zakochanych 100

dań pobudzających zmysły i apetyt. W każdym jest przynajmniej jeden afrodyzjak. Wypróbujcie;) W tym tygodniu na blogach zaroi się od walentynkowych przepisów, pomysłów na eleganckie, uwodzicielskie sposoby podania romantycznych kolacji, ciastek w kształcie serca, sadzonych jajek w serduszkowych foremkach, czy prostych patentów w stylu przycięta wzdłuż parówka, wywinięta na drugą stronę i spięta wykałaczką w coś co przypomina serce Jedzenie(...)tydzień. Długo szukaliśmy przepisów, bo na hasło „dania na walentynki” trafialiśmy na wyszukane potrawy w stylu polędwica Wellington, czy steki T-bone. To na pewno dobre pomysły na romantyczną kolację, ale na lancze przez cały tydzień raczej nie. Szukaliśmy przepisów prostych, a jednak dość wyszukanych. W końcu nam się udało. Każde danie można zrobić w domu maksymalnie w godzinę, każde