królewsku - 500 przepisów (strona:3/34)

Królewski omlet brzoskwiniowy 135

Śniadanie, wcześnie rano, kiedy jeszcze wszyscy śpią.  Zapach świeżo parzonej kawy i owsianka, albo omlet.  I tylko pies spogląda z wyrzutem, bo czeka na

Sto kolorów kuchni
Sernik królewski 381

Składniki na kruche ciasto:3 szklanki mąki pszennej150 g masła1 jajko1 szklanka cukru pudru4 łyżki śmietany 18%3 łyżki kakao2 płaskie łyżeczki proszku do pieczeniaSkładniki na

Emcia Pichci
Sernik królewski 2413

Jeżeli przepadacie za lekkimi i wilgotnymi sernikami a w dodatku lubicie kakao to ten sernik jest właśnie dla Was. Dzięki mascarpone nie jest ciężki ani zbity

Ze smakiem i z pasją
Karkówka po królewsku 250

Składniki:9 plastrów karkówki wieprzowej1 duża cebulaniecały kg pieczarekopakowanie żółtego sera w plastrachkeczupmajonezprzyprawy: pieprz, sól, bazylia, koperek,olej do smażeniaWykonanie:1.Karkówkę myjemy, osuszamy, oprószamy pieprzem

Pasja Smaku
Sernik królewski 396

Tęskniłam za nim. Kiedyś robiła go moja mama na większe okazje, jednak przez lata robiło się u nas tylko tradycyjny sernik, a przepis na ten gdzieś

Sałatka królewska 14054

Dzisiaj prezentuję Wam przepis na prostą w wykonaniu sałatkę na różne imprezy i wydarzenia. Jej składniki są łatwo dostępne i popularne. Zapraszam do krojenia :) Składniki: 1

Pasja Smaku
Pierniczki królewskie z marcepanem 274

Trochę się napracowałam z tymi pierniczkami. Ale w końcowym efekcie stwierdziłam, że było warto. W smaku bardzo przypominają " domino z marcepanem". Smak przełamany przyprawą  do

Ala piecze i gotuje
Królewskie śniadanie: jajko zapiekane w bułce 138

Nie ma to jak zacząć dzień od pysznego śniadania. Chrupiąca bułka, jajko i szczypiorek, mniam! Szkoda, że na tego typu śniadanie mogę sobie pozwolić tylko 2

Zgrabne Gotowanie
Piernik królewski 148

Ekperymentalna wersja ciasta piernikowego, które przełożyłam kremem na bazie budyniu :)Składniki:Ciasto:- 500 g mąki pszennej- 50 ml mleka- 70 g margaryny- 1 jajko- 1 szklanka

Zainspirowana w kuchni
Torcik królewski 389

U mnie w domu dzień kobiet jest podwójnym świętem ze względu na moje urodziny, które przypadają w tym dniu, stąd też zawsze robimy w domu jakiś

Sernik królewski 2648

Jakiś czas temu natknęłam się na ten przepis    i tak za mną łaził że musiałam go upiec.  Nazwa prawidłowa, sernik w iście  królewskim stylu, pyszny, otulony chrupiącym, kakaowym ciastem.  Zasmakował całej rodzince, jedli jeszcze lekko ciepły :D  Polecam wszystkim "sernikożercom" , będziecie zachwyceni ;)  *sernik podany na talerzyku z serii MALTA od Porcelana Bogucice *kawa(...)nagrzanego piekarnika, piekę w 180 st C 60 minut. Grzałka góra - dół. Studzę w uchylonym piekarniku. Po wystudzeniu można oprószyć cukrem pudrem, wg smaku i gustu.  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Sernik królewski  Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami, trzeba już

Takie tam pichcenie
Weekend w Sztokholmie 122

porównaniu do jesiennej wyprawy tym razem nastawiliśmy się na całodniowe zwiedzanie, wędrówki po butikach i obiad na mieście. Do tego jeszcze deser w przypałacowej kawiarni i spacer po królewskim parku…nie powiem, nóg nie czułam. Pierwsza atrakcja to przejażdżka metrem. Wysiedliśmy na Starym mieście i udaliśmy się na Królewski Zamek. Tym razem zwiedziliśmy wnętrza zamku, które co nieco przypominają(...)królewski zamek w Warszawie… Nawet można się przejechać wozem zaprzężonym w konie…podobnie jak w Warszawie. Królewski Zamek stoi na wzniesieniu przez co wydaje się jeszcze potężniejszy. Sztokholm to Wenecja północy. Kanały, mosty, statki i łodzie to symbol tego tak malowniczo położonego miasta. Przyszła pora na obiad. Wybraliśmy się do Jensen’s Bøfhus, duńskiej sieci restauracyjnej, gdzie

codojedzenia
Babeczkowa wyspa skarbów. 167

Wpis ten powstał na potrzeby konkursu. Jest identyczny jaki został wysłany do organizatora. W rolach głównych występuje:  Cukier trzcinowy nierafinowany Królewski - 3/4 szklanki  W pozostałych rolach: mąka pszenna - 210 g  proszek do pieczenia - 1/2 łyżeczki  soda -1/2 łyżeczki  sól -1/2 łyżeczki  masło -120 g roztopione  duże jajko - 1  sok ananasowy(...)mleko kokosowe -120 ml  ekstrakt z wanilii - 2 łyżeczki  wiórki kokosowe 1/4 szklanki Statyści:  Cukier trzcinowy Królewski  śmietana kwaśna gęsta  palmy wykonane z zielonej czekolady na paluszkach .   ........ Wyjrzała przez uchylone okno pełna energii. Przywitał ją ciepły podmuch sierpniowego poranka. Stojąc tak zamknęła oczy i wyobraziła sobie legendarną wyspę na której  kapitan Flint

Malinowe Pocałunki
Nieźle nadziany keks 186

najbardziej, poza sernikiem oczywiście. Nadziane bakaliami, wilgotne i zachowuje świeżość przez długi czas. Można zamrozić upieczone, kiedy tylko mamy ochotę na coś słodkiego odmrozić i zjeść. Keks z lukrem królewskim, taki gościł na moim stole na Boże Narodzenie i Nowy Rok.Ciasto upiekłam w dwóch foremkach aluminiowych 30x19x4,5 cmPrzepis znalazłam na stronie blogerki kulinarnej www.majanaboxing.blox.plOd siebie dodałam lukier królewski.Keks(...)wysokości. Piec w nagrzanym piekarniku do 180-200 stopni C przez 45-55 minut.Białko ucieramy z cukrem pudrem, przy pomocy miksera lub trzepaczki, tak przygotowany lukier królewski wylewamy na wcześniej ostudzone ciasta, dekorujemy bakaliami

Moja smaczna kuchnia
Rosół królewski 114

Rosół królewski to zapewne tradycyjny polski rosół z którego wywodzą się wszystkie jego odmiany i wersje. Jak powiedziała mi mama – taki rosół zawsze przygotowywała jej mama. Nazwałam go królewski – gdyż składniki jakie dodajemy do tego rosołu niektóre są uważane za „dostojne”. Po wielu gotowaniach, mój rosół królewski został wzbogacony dodatkowymi przyprawami: płatki chili […] The post(...)Rosół królewski appeared first on Magiczny Garnek