obiad - 94112 przepisów (strona:30/6275)

Makaron ryżowy z krewetkami 107

Makaron ryżowy z krewetkami to danie inspirowane kuchnią azjatycką. Danie przygotujemy bardzo szybko i a swój smak zawdzięcza wykorzystaniu dosłownie kilku składników i przypraw. Makaron ten

Kulinarnyblog.pl - wiesz jak gotować!
Jak usprawnić przygotowywanie posiłków? 79

szafce kuchennej. Stwórz stałą listę zakupów , którą będziesz uzupełniać co tydzień – półtora. Dodatkowo kupuj produkty, na które w danym tygodniu masz ochotę np składniki na ekstra niedzielny obiad, czy jakąś gorzką czekoladę na czarną godzinę. Z doświadczenia wiem, że to bardzo usprawnia robienie zakupów . Ułatwia proces decyzyjny i skraca czas potrzebny do wybrania konkretnych produktów. Tutaj możesz zerknąć(...)moją listę zakupów . Może zainspiruje Cię do stworzenia lub poprawienia swojej. Ciepłe posiłki przygotowuj w większej ilości Obiad lub obiadokolacje przygotowuj zawsze z nadwyżką (na 2-3 dni) . Jeśli coś zostanie możesz zapakować na obiad do pracy, zjeść kolejnego dnia w domu, a jeśli boisz się, że będziesz jeść jedną rzecz przez kilka następnych dni to po prostu podziel

wiecejwarzyw.pl
Tani obiad – karkówka w sosie cebulowym 282

Niedziela! Proponuję tani obiad z karkówki . Karkówka w sosie cebulowym jak sama nazwa wskazuje to mięso w pysznym intensywnym sosie cebulowym z dodatkiem liścia laurowego. Jest najłatwiejszy obiad z mięsa z niewielką ilością przypraw i tradycyjnie podany z ziemniakami, buraczkami i ogórkami z octu. Sos cebulowy jest niemalże słodki od cebuli. Przystawki do obiadu marynowane w occie świetnie balansują słodycz(...)mięsie jest jak najbardziej wskazana. Gotowa karkówka jest bardzo miękka. Gotuję ją powoli i nieco dłużej. W ten sposób mięso nabiera smaku i jest bardzo aromatyczne. Uwielbiam podawać obiad do stołu. W niedzielę jemy obiad wszyscy razem. Na ogół to danie podaję na jednym półmisku, resztę sosu obok w sosjerce. Macie ochotę na taki obiad? Przepis znajdziecie poniżej. Karkówka

codojedzenia
Kurczak z pieczarkami 91

Kurczak z pieczarkami w sosie śmietankowym. Lubię przygotowywać błyskawiczne obiady, gdzie nie trzeba zbytnio się narobić, a efekt smakowy jest niesamowity! Gdy zupełnie nie chce mi się gotować to przygotowuję kurczaka w jakimś sosie. Robię go w 15-20 minut. Często kupuję ćwiartki kurczaka, luzuję z kości i skóry- z tego powstaje bulion drobiowy na zupę- zero waste(...)się nie marnuje w kuchni. Z 2 ćwiartek kurczaka mamy obiad dla 2 osób, można z nich zrobić kotlety siekane , stripsy z kurczaka lub kotlety panierowane , no i oczywiście dzisiejszego kurczaka z pieczarkami w sosie śmietankowym. Ostatnio dostałam od czytelników kilka pytań o przepisy na tanie obiady, gdyż ceny produktów poszły znacznie w górę, a niestety jeść się chce! Dlatego

Damsko-męskie spojrzenie na kuchnię
Jak wyczarować obiad z kalafiora? Nasze pomysły 195

Kalafior to bardzo uniwersalne warzywo, z którego możemy przygotować wiele dań. Można go jeść na surowo, jednak my polecamy bardziej wykwintne posiłki, które idealnie nadają się na obiad. Kotleciki, zupy kremy, a może gotowany kalafior z masłem i bułką tartą? Przedstawiamy najlepsze przepisy! Kalafior z masłem i bułką tartą Kalafior z masłem i bułką tartą może z powodzeniem zastąpić tradycyjną(...)surówkę do obiadu lub stanowić pyszną przekąskę. Smakuje wyśmienicie na ciepło i zimno. Podczas przygotowywania go należy pamiętać, żeby kalafiora włożyć do osolonej wrzącej wody, a nie do zimnej. Gotujemy warzywo pod przykryciem do miękkości. Jeżeli wolimy bardziej chrupiącą wersję tej potrawy, możemy skrócić nieco czas gotowania. Następnie należy roztopić masło na patelni i dodać do niego bułkę tartą, cały

Kulinarnyblog.pl - wiesz jak gotować!
Menu na tydzień: 5 obiadów w półtorej godziny 67

tygodniu pobiliśmy rekord w gotowaniu na czas. Zaczęliśmy przygotowywać menu o godz. 15.30, a o godz. 17 mieliśmy gotowe pięć obiadów na pięć dni tygodnia. W sumie to rekord wyszedł nam przypadkiem, bo nie planowaliśmy jakiegoś super szybkiego gotowania, czy ścigania się z czasem. Po prostu mieliśmy dobrze dobrane, proste przepisy, a poza tym – tu jest mała ściemka z naszym(...)mimo to niesłychanie aromatyczna i smaczna. Zobacz przepis Całe gotowanie w ostatnią niedzielę było dość szalone, bo w sobotę nie udało nam się zrobić zakupów. Byliśmy u znajomych na obiedzie (Ania i Wojtek, pozdrawiamy!), który przeciągnął się do późna – i nic dziwnego, bo jedzenie było pyszne a Miłosz, początkowo wycofany i nieśmiały, świetne bawił się z trzema córeczkami naszych gospodarzy

Menu na tydzień: 5 obiadów za 90 zł 104

okazało się, że za dużo wydajemy na jedzenie. Zdecydowaliśmy się radykalnie zabrać się za temat i skrupulatnie pilnować na co i ile wydajemy pieniędzy. Do tej pory planowaliśmy obiady na pięć dni do pracy i, w zależności od menu, udawałó nam się zamykać w 120-160 zł na tydzień. Na śniadania jadamy zazwyczaj płatki więc uważaliśmy, że plan nie jest(...)wydatki na pozostałe, pozostające poza ścisłą kontrolą posiłki, głównie kolacje, mówiąc wprost rozwalają nam budżet. Dlatego w tym tygodniu zaplanowaliśmy co będziemy jeść od niedzieli do piątku na śniadania, obiady i kolacje i wprowadziliśmy całkowity zakaz wychodzenia do sklepu w ciągu tygodnia. Jeśli czegoś zabraknie, trudno, trzeba to będzie jakoś przeżyć. W tym tygodniu na śniadania jemy płatki błyskawiczne

Menu na tydzień: 5 obiadów w półtorej godziny 69

tygodniu pobiliśmy rekord w gotowaniu na czas. Zaczęliśmy przygotowywać menu o godz. 15.30, a o godz. 17 mieliśmy gotowe pięć obiadów na pięć dni tygodnia. W sumie to rekord wyszedł nam przypadkiem, bo nie planowaliśmy jakiegoś super szybkiego gotowania, czy ścigania się z czasem. Po prostu mieliśmy dobrze dobrane, proste przepisy, a poza tym – tu jest mała ściemka z naszym(...)składników, a mimo to niesłychanie aromatyczna i smaczna. Całe gotowanie w ostatnią niedzielę było dość szalone, bo w sobotę nie udało nam się zrobić zakupów. Byliśmy u znajomych na obiedzie (Ania i Wojtek, pozdrawiamy!), który przeciągnął się do późna – i nic dziwnego, bo jedzenie było pyszne a Miłosz, początkowo wycofany i nieśmiały, świetne bawił się z trzema córeczkami naszych gospodarzy

Marchewka z groszkiem 90

Marchewka z groszkiem na gęsto Obiady domowe smakują najlepiej, kiedy zrobione są z serca i od serca. Marchewka z groszkiem to właśnie takie danie, które kojarzy mi się z tradycją i domowym ogniskiem, choć nie pamiętam, żeby w domu rodzinnym ktoś taki dodatek do obiadu przygotowywał. Kojarzę ją za to bardzo dobrze ze szkolnej stołówki i przyznam, że nie szalałam(...)marchewką z groszkiem. Aż do momentu, kiedy dorosłam, a moje smaki zmieniły się diametralnie. Marchewka do obiadu to obecnie rarytas. Marchewka gotowana podawana przeze mnie to właśnie taka na gęsto, albo z podsmażoną bułką tartą i natką pietruszki. Obiad nie może obyć się bez dodatku w postaci warzyw. Warzywa do obiadu to dla mnie totalny must have i nie wyobrażam

MamaOskarka
TOP 10 najpopularniejszych wpisów z 2018 roku oraz blogowa ANKIETA - daj mi znać, jak mogę zmienić bloga dla Ciebie! 98

polishgirl #blogerka #blogerkakulinarna #chilliczosnekioliwa #usmiech #polskadziewczyna #womanwithpassion Post udostępniony przez Zuzanna Ploch (@chilliczosnekioliwa) Maj 13, 2018 o 1:20 PDT TOP 10 najpopularniejszych wpisów z 2018 roku Bezpłatne plany obiadów, zbiory przepisów, wpisy z cyferkami w tytułach, przepisy z poradami - tak w skrócie mogę określić Wasze ulubione posty z 2018 roku. Najbardziej cieszy mnie to, że większość tych wpisów(...)blogowej ankiety. Byliście dla mnie cudownym źródłem inspiracji, a wprowadzenie zmian na blogu opłaciło się :) (Aby przejść do wpisu, kliknij w jego tytuł w kolorze czerwonym) 1. Proste obiady na 7 dni # 6 Dlaczego akurat szósta część cyklu tak skradła Wasze serca? Okazuje się, że zrobiła furorę na Pintereście. Dotąd traktowałam tę platformę raczej po macoszemu, jednak coraz więcej Czytelników

Chilli Czosnek i Oliwa
Najprostsze placki z cukinii 120

żołądka. Zrobione z prostych niedrogich składników nie rujnują domowego budżetu. Dodatkowo możesz je podawać na różne sposoby, np. z kwaśną śmietaną, surówką lub gulaszem. Są w sam raz na obiad, kolację lub lunch do pracy. Składniki (na 10 placków – dla 2 osób): 1 cukinia (ok. 500-600g) 2 jajka 2 ząbki czosnku 4 łyżki mąki 1 łyżka bułki

Kulinarne S.O.S.
Szybki obiad – kurczak w rozmarynie pieczony na ziemniakach 126

Szybki obiad, który robi się sam. Trzeba tylko zamarynować kurczaka w aromatycznej i bardzo prostej marynacie, wyłożyć na warzywa i do pieca. Po 40 minutach wyciągnięcie z piekarnika niesamowicie pachnące danie, do którego wystarczy podać garść sałaty. I obiad gotowy. Pomysł na szybki obiad Jeśli szukacie pomysłu na prosty, szybki obiad, to trafiliście idealnie. Ziemniaków do zapiekanki nie trzeba nawet(...)albo uznacie, że świeże zioło jest za drogie – i słusznie, bo za doniczkę trzeba dać około 5 zł – to po prostu suszony rozmaryn rozetrzyjcie w moździerzu. Szybki obiad z włoskiej wyspy Przepis na ten szybki obiad zapożyczyliśmy od Julii Moskin, autorki nagradzanych książek kulinarnych i dziennikarki „New York Timesa”, która wymyśliła to danie po podróży na włoską wyspę

Dietetyczny obiad – tort na słono. 1739

warzyw i piersią z kurczaka. Ten tort na słono doskonale sprawdził się u mnie jako danie obiadowe. Porcja była tak duża że przy dwóch osobach było tego na dwa obiady i jeszcze część trafiła do zamrażalnika. Tort wygląda pięknie więc myślę że sprawdzi się też jako oryginalna przekąska na ciepło podczas domowych imprez takich jak urodziny, chrzciny, komunie. Będzie zaskoczeniem(...)gości podczas przyjęcia. Moje dziecko też zjadło ze smakiem więc myślę że w roli obiadu dla dzieci może okazać się strzałem w dziesiątkę. Przepis jest też idealnym rozwiązaniem na tani obiad. Składniki są popularne i niedrogie. Tort jest też fajną alternatywą na obiadokolację dla dwojga. Można go przygotować z wyprzedzeniem i odgrzać. Składniki: 4 placki typu tortilla (ewentualnie naleśniki

Mama z miasta
Światowy dzień makaronu 143

można więc uznać za danie dietetyczne, które jest doskonałym źródłem energii dla mózgu i mięśni. Podany z dietetycznym sosem, opartym na warzywach, czy chudym mięsie, stanowi pyszny i odżywczy obiad. Makaron z owocami morza i suszonymi pomidorami Makaron z owocami morza i paroma smacznymi dodatakami. Bardzo prosty i szybki przepis na pyszny obiad. Makaron z brokułami i suszonymi pomidorami Przepis(...)obiad, który można z łatwością zabrać ze sobą do pracy. Pierś z kurczaka w suszonych pomidorach z dodatkiem brokułów. Penne z awokado Czas na szybki obiad. Szybki nie znaczy niezdrowy. Wręcz przeciwnie. Dzisiejsza propozycja to samo zdrowie. A dlaczego? Dlatego, że w roli głównej wystąpi awokado! Ajvar - pikantna pasta warzywna z makaronem Kolejnym pomysłem na smaczny i zdrowy obiad jest

Fit&Fast Kitchen
Obiad na środę – gnocchi, ryba, surówka 267

Obiad na środę, szybki, niedrogi i łatwy w przygotowaniu. Obiad dla całej rodziny. Gnocchi, ryba i surówka to standartowy obiad na środę w naszym domu. Ryba gości u nas bardzo często. Grillowana, pieczona, smażona i gotowana… Łosoś , dorsz …Ryba w panierce to ulubiona ryba dzieci. Rybę podaję z ziemniakami, a czasami przyrządzam smażone gnocchi. Robię je najczęściej(...)Odgrzewane ziemniaczane puree jest takie sobie ale na szczęście można je wykorzystać na gnocchi. Gnocchi gotowane, odsmażane i smażone. Wiele wersji klusek, z których dzisiaj wybrałam smażone gnocchi. Oczywiście obiad na środę, który składa się z drugiego dania wymaga surówki. U mnie jest to zestaw przynajmniej dwóch surówek. Obok tradycyjnej surówki z marchewki i pora przyrządziłam surówkę na ciepło