Wegański ser

Wegański ser

Wegański ser

Przepis na : śniadanie

0,25 kg migdałów wody tyle by zakryć migdały 3/4 łyżki probiotyku (nie jestem ich fanką, tu jednak wyjątkowo je stosuję) 1/2 łyżeczki soli 1-2 łyżka drobno posiekanej cebuli 1/3 łyżeczki soli (ale tak naprawdę do smaku) 1 łyżka pietruszki – świeżej, posiekanej 1 łyżka bazylii suszonej 1/3 łyżeczki pieprzu (ale tak naprawdę do smaku) można dodać czosnek Migdały moczymy przez noc Migdały blendujemy i dodajemy probiotyki Mamy dwie możliwości - ser a la ricotta – wówcza odkładamy zblendowane migdały d... czytaj dalej...

Czytaj dalej na blogu Żyję by jeść

Autor

zyjezebyjesczyjezebyjesc

Mój blog jest eklektyczny – trochę wegetariański, czasem wegański, często rybny albo mięsny. Po prostu życiowy.

Odstawiając cukier, pszenicę i mleko nagle odkryłam paletę smaków, których nie znałam do tej pory. To coś … niesamowitego. W tej chwili, już wiem co i jak jeść, bym czuła się dobrze i by mi smakowało. Wypracowałam też moją maksymę „Pamiętaj zdrowo nie znaczy katorżniczo, bo życie jest, między innymi po to, żeby jeść”.

Proponowane wyszukiwania

Popularne słowa kluczowe

ser, śniadanie, śniadania, diety, dieta, orzechy, papryka, kolacja, wegetariańska, warzywa, kanapka, kanapki, wegańskie, drugie danie

Inne przepisy z Żyję by jeść

Dodaj komentarz

Podpisz się pod komentarzem.