Paprykowo-malinowe smoothie

Paprykowo-malinowe smoothie

Paprykowo-malinowe smoothie

Przepis na : śniadanie

Nie boję się nowych połączeń! Papryka w słodkim, kremowym, zdrowym smoothie? Why not?! Gwarantuję, że jest przepyszne! Sezon paprykowy w pełni, więc nie ma co zwlekać. Paprykowo-malinowe smoothie 1 porcja (ok. 250 kcal) czas przygotowania: ok. 10 minut koszt: ok. 3,30 zł Składniki: 1 warstwa: 95 ml mleka roślinnego 50 ml soku pomarańczowego banan 1 łyżeczka nasion chia gruby plaster startego imbiru 1/4 łyżeczki kurkumy 2 warstwa: 95 ml mleka roślinnego 35 g malin 1/4 papryki czerwonej Wykonanie: Możemy zblendować w... czytaj dalej...

Czytaj dalej na blogu rabarbarowo

Warto przeczytać

Jak przygotowywać potrawy, by nie tracić cennej witaminy C?

Nastała już jesień, więc nasz organizm musi walczyć z bakteriami i wirusami wywołującymi przeziębienia lub grypę.

Czytaj dalej...

Zdrowe odżywianie - zdrowe warzywa

Te warzywa są dla naszego organizmu bardzo wartościowe!

Czytaj dalej...