Lekkie smoothie z musli

Lekkie smoothie z musli

Lekkie smoothie z musli

Przepis na : śniadanie

Cudowne musli od @purella_superfoods nie zawiodło mnie! Zawiera płatki pszenno-żytnie, ziarna kawy i kawałki surowego kakao (niebo!). Do tego maca i suszone owoce morwy. Całość jest oczywiście idealnie chrupiąca, orzechowa i po prostu pyszna✌️! Świetny dodatek do jogurtu czy smoothie, a może nawet lodów Co więcej, jest niezwykle zdrowe i pożywne. Pełne składników odżywczych z naturalnych składników! Lekkie smoothie z musli 1 porcja (ok. 570 kcal) czas przygotowania: ok. 5 minut koszt: ok. 8,50 zł Składniki: ... czytaj dalej...

Czytaj dalej na blogu rabarbarowo

Warto przeczytać

Dlaczego warto jeść owsiankę?

Każdy z nas wie, że owsianka jest zdrowa lecz nie wiadomo dlaczego. Z pewnością dlatego, gdyż zawiera dużo błonnika i jest bogatym źródłem węglowodanów złożonych.

Czytaj dalej...

Rewelacyjny wpływ płatków owsianych na zdrowie i urodę

Płatki owsiane zawierają witaminy z grupy B, E, PP oraz wszelkie mikroelementy odpowiadające za prawidłowe funkcjonowanie mięśni i układu nerwowego.

Czytaj dalej...

Dodaj komentarz

Podpisz się pod komentarzem.