Jagodowo-bananowe smoothie

Jagodowo-bananowe smoothie

Przepis na : śniadanie

Rozpocznij dzień wypełnionym po brzegi białkiem i witaminami śniadaniowym smoothie! Ze szpinaku, jagód i płatków owsianych. Odżywcza bomba, która pożywi Was na bardzo długo ✌️ Jagodowo-bananowe smoothie 1 porcja (ok. 415 kcal) czas przygotowania: ok. 5 minut koszt: ok. 5 zł Składniki: 2 banany 125 ml mleka roślinnego 60 g jagód (lub borówek, malin, truskawek) 1 garść szpinaku 10 g orzechów włoskich 1 łyżka płatków owsianych Wykonanie: Wszystko blendujemy i gotowe! Blueberry and banana smoothie 1 serving (415 kca...

Czytaj dalej na blogu rabarbarowo

Warto przeczytać

Jak przygotowywać potrawy, by nie tracić cennej witaminy C?

Nastała już jesień, więc nasz organizm musi walczyć z bakteriami i wirusami wywołującymi przeziębienia lub grypę.

Czytaj dalej...

Dieta bananowa

Masz lekką nadwagę, 3-7kg? A do tego kilka wolnych dni? Dieta bananowa to dieta dla Ciebie.

Czytaj dalej...