Bakłażan faszerowany po grecku

Bakłażan faszerowany po grecku

Bakłażan faszerowany po grecku

Bakłażany faszerowane po grecku to wegańska wariacja na temat ryby po grecku. Danie bardzo smaczne, lekkostrawne, dietetyczne, fit, wegańskie, sycące i bogate w błonnik pokarmowy. To także danie tanie, proste i szybkie w przygotowaniu. Często przygotowywałam je będąc na diecie redukcyjnej.  Składniki na bakłażana faszerowanego po grecku: 2 bakłażany 3 marchewki 1 korzeń pietruszki mały kawałek korzenia selera 1 cebula biała część pora 100 g koncentratu pomidorowego 1-2 ząbki czosnku 1 listek laurowy 4 ziel... czytaj dalej...

Czytaj dalej na blogu Kuchnia na Obcasach

Warto przeczytać

Niskokaloryczna dieta hiszpańska

Niskokaloryczna dieta hiszpańska nie jest dla osób o słabej woli, lecz zawarte są w niej wszystkie smaki.

Czytaj dalej...

Dieta dla osób z grupą krwi 0

W przypadku gdy masz grupę krwi 0, doskonale trawisz mięso i ryby. Produkty z którymi masz problem to z pewnością wszelkie zboża, gdyż zakłócają Twoją przemianę materii.

Czytaj dalej...

Dieta dla osób z grupą krwi B

Osoby z grupą krwi B z pewnością nie wysiedzą w jednym miejscu i śmiało można je nazwać „obieżyświatem”. Lubią podróżować, a w szczególności nowe wyzwania.

Czytaj dalej...

Dieta dla osób z grupą krwi A

Spożywanie produktów, które są szczególne istotne dla danej grupy krwi pomaga oczyszczać organizm z toksyn, które mogą być gromadzone w tkance tłuszczowej.

Czytaj dalej...

Dodaj komentarz

Podpisz się pod komentarzem.